Strony

02 kwietnia 2014

Puder matujący z Sensique.

Hej, dziś mam dla Was recenzję pudru z Sensique. Używam go już kilka tygodni i obecnie powoli zaczyna robić się dołek, na zdjęciach widzicie jeszcze "świeży" produkt. :) Do zakupu skłoniły mnie pozytywne recenzje innych dziewczyn z blogosfery i z wizażu. Czy ja jestem zadowolona? O tym za chwilkę. ;)



Tutaj kolor jaki powinien uchwycić aparat. Przerobiłam zdjęcie w programie graficznym.

 Mam dobre zdanie o tym produkcie. Szukałam taniego i dobrego pudru, który zmatowi moją cerę i nie będzie jej przesuszał ani zapychał. Mam odcień nr 1 i jest on naprawdę jasny, ale odpowiedni, początkowo miałam chwilę zawahania czy moja twarz nie będzie wyglądała jak posypana mąką, ale na szczęście wszystko jest w porządku. Efekt matu utrzymuje się u mnie w zależności od tego czy nakładam go solo czy na krem BB. Jeśli puder jest sam na twarzy, wtedy skóra jest matowa około 4h, ale na co dzień nakładam go na krem BB i mat utrzymuje się 2h. Trochę się zawiodłam, bo spodziewałam się lepszych efektów, ale moja skóra chyba jest nie do opanowania z przetłuszczaniem mimo odpowiedniej pielęgnacji, nawilżania i oczyszczania oraz złuszczania. Taka moja uroda. :)

Podsumowując:
  • matuje
  • lekko kryje, a bardziej ujednolica kolor twarzy
  • nie przesusza skóry
  • tani
  • wydajność jest średnia
  • lekko pyli przy nakładaniu pędzlem
Do napisania! ♥

15 komentarzy:

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale bardzo mi się podoba z wyglądu :). Delikatny i subtelny.
    Obawiam się, że dla mnie ten odcień byłby za jasny i niestety na zbyt krótki czas matuje :(. Potrzebuję czegoś silniejszego, ale plus za to, że nie wysusza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Twoja skóra silnie się przetłuszcza to będzie jak u mnie w sprawie matowienia, ale jak mniej to powinno być ok, a odcień na początku jest jasny, ale szybko się dopasowuje. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiem, Twoja recenzja przekonała mnie do zakupu najbardziej.

      Usuń
  3. nie znam szczerze powiedziawszy, ale całkiem ciekawie się prezentuje i może w przyszłości wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm czyli prezentuje się dobrze, jak skończy się mój obecny to z chęcią go wypróbuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciała mieć u siebie Naturę :( tyle fajnych produktów mnie omija :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo pojawi się w Twojej okolicy. :) Spróbuj poszukać pudru na allegro, czasem ludzie sprzedają bo kupili zły kolor.

      Usuń
    2. niestety była u mnie kiedyś ale obecnie jest na jej miejscu Rossmann... mamy chyba z 10 Rossmannów w mieście a Nature zlikwidowali :( Poszukam na pewno i innych produktów też :)

      Usuń
  6. Nie miałam tego pudru, ogólnie nie przepadam za pudem w kamieniu, ale prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie ma mocnego krycia :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujednolica kolor twarzy, ale plamek po wypryskach mocno nie kryje. :) Na co dzień jest ok.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥