Strony

15 kwietnia 2014

Zaglądamy do koszyka na zakupy!

Cześć! :) Ostatnio zrobiłam już post o tym co niedawno kupiłam, ale weekend także obfitował w zakupy. Mam już wszystko czego potrzebowałam, o czym myślałam. :) Postanowiłam podzielić się z Wami moimi nowościami. Jeśli jesteście zainteresowane tą tematyką to zapraszam!

  1. Podkład matujący jest w Rossmanie w promocji za 10,99zł. Mój krem BB się kończy więc kupiłam produkt z Lirene.
  2. Odżywka Eveline 8w1 ma w internecie bardzo dużo skrajnych opinii. Wiem, że mocno regeneruje paznokcie i mam nadzieję, że przy krótkim czasie stosowania nie zrobi mi krzywdy i tylko pomoże.
  3. Korektor pod oczy z Bell kupiłam w Biedronce za 6,99zł. :) Mam odcień 01, jestem ciekawa jak poradzi sobie z moimi cieniami pod oczami.
  4. Odżywka do włosów z Garnier to internetowy hit. Kończy się mój kolos z Biedronki więc ta będzie chyba godnym następcą. Z tego co pamiętam to kosztowała 7,99zł.
  5. Tonik z płatków róży firmy Ziaja "chodził" za mną od jakiegoś czasu. Idealnie sprawdza się do przemywania twarzy, ale używam go od kilku dni, więc za wcześnie na recenzję.
  6. Maseczki z Ziaji: oczyszczająca (mój ulubieniec od lat) i kojąca, czyli nowość. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Kosztowały 1,49zł za sztukę.
Do napisania! ♥

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy. Ja na razie mam bana na zakupy. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ten korektor pod oczy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej kiedy kupiłaś ten korektor z Lady Code? O ile się nie mylę to ten sam co był rok temu pod inną nazwą i go uwielbiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedy tonik z Ziajki i spisywał się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam dawno temu taki rumiankowy. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥