Strony

17 kwietnia 2014

Nagietkowe mydło Biały Jeleń.

Hej. :) Ostatnio polubiliśmy się z nagietkiem, poprzedni post o nim możecie zobaczyć tutaj. Dziś mam dla Was recenzję glicerynowego mydła z nagietkiem. Szukałam produktu, który oczyści moją skórę, ale jej nie przesuszy. Czy trafiłam w 10-tkę?




Kostka ma dobry kształt, fajnie się pieni, oczyszcza skórę, przesuszenia nie zauważyłam, ale zawsze kremuję twarz po myciu. Skóra jest promienna, mam wrażenie, że lepiej domyta niż po żelu nawilżającym z Biedronki, który tak czy siak nadal bardzo lubię. Produkt bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem, nie czułam jeszcze szczypania w oczy. Myślę nad wadami produktu, ale ich nie widzę. To zwykła kostka myjąca, nic co leczy i robi efekty specjalne. :)

Moja ocena: 10/10 (kostka robi wszystko to co powinna)
Cena: 3,99zł

Do napisania! ♥

7 komentarzy:

  1. Rzadko używam mydeł w kostce. Ale raczej nie odważyłabym się stosować do demakijażu :). Fajnie, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogłam się przekonać, ale sprawdza się naprawdę ok. Najważniejsze, że dobrze oczyszcza i nie wysusza. :)

      Usuń
  2. oo dobrze wiedzieć :)


    ps. a u mnie? Konkurs z GLITTER :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za mydełkami w kostce i rzadko kiedy używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;)
    Niestety mam kompletnie brak czasu, jeszcze wrócę. :)
    Pozdrawiam bm :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeleń ma całkiem fajne kosmetyki, co by tu nie myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥