Strony

22 kwietnia 2014

Inspirowane wiosną!

Witajcie! Dawno nie było niczego z serii "Inspirowane..." więc postanowiłam przygotować takiego posta. Przy robieniu moich kolaży korzystałam ze strony http://www.polyvore.com/.


Uroda:


Torebki:


Biżuteria:



To jest to co mnie inspiruje. Lubię patrzeć w internecie na ładne rzeczy, nie muszę ich posiadać, wystarczy, że widzę. Niektóre elementy z obrazków posiadam np. zalotka do rzęs. Nic tak pięknie nie rozwesela oka jak uniesione i podkręcone rzęsy. Mam próbkę perfum Chloe Roses i zapach bardzo mi się podoba, jest typowo różany, bardzo trwały, kobiecy. Niestety bardzo szybko takie produkty mi się nudzą więc mając je w formie bezpłatnych próbek mój portfel nie cierpi, a ja jestem szczęśliwa. :) A co Wam podoba się z moich inspiracji? Co byście dodały przy tworzeniu tego kolażu?

Do napisania! ♥

10 komentarzy:

  1. Mam podobną spódnicę do tej czerwonej, ale granatową i z przodu nie ma długiego materiału, tylko z tyłu ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie torebki i plecaczek bym przygarnęła :D biżuteria tak samo :D i ciuchy też XD och mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj wiele rzeczy jest tu które przypadły mi do gustu i wpadły w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne sa te rzeczy :-) Wiekszosc w moim guscie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te rzeczy to zdecydowanie moje klimaty :)
    Dziękuję ja również obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥