Strony

07 kwietnia 2014

Soraya krem BB

Witajcie! Od dłuższego czasu używam kremu BB z firmy Soraya więc przyszła już pora na moją recenzję tego produktu.




Zacznę od koloru. Jest on jeden dla wszystkich karnacji, ale na szczęście jest naprawdę jasny i wpada w lekko żółte (nie pomarańczowe!) tony. Dopasowuje się do mojej skóry, która po posmarowaniu tym kremem wygląda naprawdę zdrowo. Produkt ujednolica koloryt, nawet nieźle kryje przebarwienia i cienie pod oczami. :) Ogólnie mówiąc skóra wygląda promiennie. Przyznam, że bardzo liczyłam na efekt matujący, które mają zapewnić "pudrowe sfery". Niestety bardzo szybko się po nim błyszczę. Godzina i strefa T nie jest matowa. Szkoda, że z tym sobie nie radzi, latem nie będę go używać. Jednak jeśli ktoś nie ma problemu z nadmiernym błyskiem skóry to krem świetnie się sprawdzi! Bardzo ważne jest to, że nie ciemnieje, dość długo trzyma się na twarzy.

Moja ocena: 9/10 (jest naprawdę dobry, ale nie matuje)
Cena: 17,99zł

Do napisania! ♥

12 komentarzy:

  1. nie miałam tego kremu. moje doświadczenia z kremami bb nie są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może kiedyś zainwestuję w prawdziwy krem BB, bo polskie typu garnier, które są matujące z jasnym kolorem nie mają nic wspólnego.

      Usuń
  2. właśnie się zastanawiałam nad jego kupnem na lato bo sądzę że i tak będzie dla mnie za ciemny ale na lato czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie będzie za ciemny. :) A jeśli nawet to odrobina jasnego pudru w centrum twarzy i będzie ok.

      Usuń
    2. Na pewno nie będzie za ciemny. Moja córka mam papierową skórę i używa ten krem. Ponieważ stoi w łazience to i ja czasami po niego sięgam. Bardzo ładnie nawilża i delikatnie ujednolica koloryt skory. na lato idealny

      Usuń
  3. Nie miałam tego produktu, ale szkoda, że nie matuje. Niestety potrzebuję matujących kosmetyków, szczególnie w strefie T :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz wymagającą skórę w strefie T to ten produkt się nie sprawdzi.

      Usuń
  4. ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Twoja cera bardzo się nie świeci to spróbuj! :)

      Usuń
  5. Genialne ja używam takich . kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥