Strony

09 lipca 2014

Recenzja zbiorcza: Bronzer Essence, Puder Synergen, Korektor Miss Sporty, Róż Wibo.

Hej. Ponieważ było zainteresowanie bronzerem z Essence, a pochodzi on z kolekcji limitowanej, to dziś będzie jego recenzja. Opiszę Wam też inne produkty, które są w mojej kosmetyczce i zabieram je na wakacje. Jesteście ciekawe? Zapraszam! ;)


  • Korektor Miss Sporty ma działanie antybakteryjne. Widać je, bo nie roznosi krostek po całej twarzy. Mam go w numerze 01 i jest świetny! Ma jasny kolor, odpowiedni nawet dla takiego bladziocha jak ja (to się niedługo zmieni! :D). Na szczęście nie ma w nim różowych tonów, a są tylko neutralne-żółte. Nie kosztuje wiele i nadaje się dla osób z problemami skórnymi. Bardzo dobrze kryje, a pod oczami się nie waży. Polecam!
  • Róż Wibo kupiłam już kilka miesięcy temu. Mój kolor to 06. Ma świetny, jasny, delikatny kolor, wpada lekko w brzoskwinię, a lekko w róż. Szkoda tylko, że szybko znika z twarzy. Z tej przyczyny nie kupię go więcej. Lubię go, ale trwałość ma słabą. Może przyczyną jest moja mieszana cera? Opakowanie ma w porządku, pod różem jest pojemniczek z pędzlem, który... jest porażką. :P
  • Puder Synergen to mój ulubieniec, którego porzuciłam dla innych pudrów. Przez moją ciekawość straciłam pieniądze na inne, które mnie nie zadowalały. Mam go w kolorze 04 natur, a dawniej kupowałam 03 sand. Uważam, że jak za cenę około 10zł to sprawuje się genialnie! Matuje na bardzo długo, słabo kryje przy cienkiej warstwie, ale nie jest od tego żeby maskować. Na pewno kupię go ponownie, bo nie zdarzyło się, żeby mnie zawiódł, a opakowanie też jest porządne. To HIT!
  • Bronzer Essence Beach Cruisers to świeżak w mojej kosmetyczce, ale mam już o nim wyrobione zdanie. Tak się prezentuje:



Nie ma pomarańczowych i różowych tonów, jest raczej neutralny, ale bardziej ciepły. Łatwo go rozetrzeć, żeby dawał lekką poświatę. Palemka go dodatkowo rozjaśnia i nadaje połysk, który jest mały i mi pasuje. Bronzer pachnie cudownie! Kokosowy aromat towarzyszy mi podczas aplikacji. Czuję, że będzie gościł na mojej twarzy przez całe wakacje! :)

Miałyście któryś z tych produktów? Jeśli tak to chętnie usłyszę wasze opinie. :)


19 komentarzy:

  1. Ja mam róż z wibo i całkiem dobrze się trzyma ;) może też zależy od kolorku :D a ten bronzer szukałam dzisiaj i u mnie go nie ma :( jeszcze została nadzieja w hebe ale rzadko udaje mi się coś kupić z limitki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera lubi się przetłuszczać, na policzkach nie jest to mocny efekt, ale jednak. :)
      Mam nadzieję, że go znajdziesz bo warto! :) Widziałam jeszcze fajny w Rossmanie z chyba Wibo (?) i był w formie trio. :)

      Usuń
  2. Mam bronzer Beach Cruisers - jest świetny ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszę na jego temat wiele pochlebnych opinii! :)

      Usuń
  3. Mam róż z Wibo,tyle że nr.3 (bardziej ceglasto-koralowy),lubię go :)
    bronzer z palemką wygląda zachęcająco,rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra od bardzo dawna używa tego różu z Wibo i jest z niego bardzo zadowolona w przeciwieństwie do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi. Za to Catrice jest u mnie bardzo trwały. Czaję się też na róże z Bourjois, ale póki co mam 2, a to baaardzo wydajne produkty. :)

      Usuń
    2. ja czekam na promocję róży z Bourjois. :D

      Usuń
  5. Na ten bronzer Essence mam właśnie ochotę, tym bardziej, że ma kokosowy zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym bronzerem, wygląda interesująco, muszę przyjrzeć mu się dokładnie w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten bronzer bardzo mnie zachęca i kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna recenzja. Ten korektor chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Wypróbuj bo warto, pachnie mi trochę maścią z wit. A i szczerze mówiąc ranki szybciej mi się po nim goją.

      Usuń
  9. Najbardziej mnie ciekawi zapach tego bronzera :) A pudry Synergen kiedyś używałam, teraz jakieś ciemne mi się wydają nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor 04 natur jest naprawdę ok! ;) Jestem bladziochem i nie odznacza się na mojej skórze.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥