Strony

15 stycznia 2015

Co planuję kupić + co ostatnio kupiłam i polecam.

Hej :) Pomyślałam, że dziś przygotuję dla Was luźny post. Będzie o tym co planuję kupić w najbliższym czasie z działu kosmetycznego oraz co kupiłam i sprawdza się dobrze☺

Garnier krem BB, cera bardzo jasna
Upiększający krem BB 5 w 1 Garnier 
Tak, dobrze widzicie. To krem "BB" (oczywiście to krem tonujący) . Nareszcie ktoś pomyślał o produkcie dla cery bardzo jasnej. Krem kupiła moja przyjaciółka i jest on naprawdę jasny + wpada w żółte tony. To coś dla mnie. Jak skończy się mój podkład to prawdopodobnie po niego sięgnę. Nie wiem dlaczego na polskim rynku jeśli już coś jest jasne to musi być różowe, tak jakby jasna cera zawsze była w chłodnych tonach. Mam nadzieję, że producenci pomyślą w końcu o naprawdę jasnych cerach i o jej tonacjach.

Soraya, Świat Natury, Morelowy peeling ultra oczyszczający

http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/62352_250.jpg 

Opinie na wizażu baaardzo zachęcają do jego zakupu, kończy się mój inny peeling więc niedługo zakupię ten.  

Astor Seduction Codes 2 - tusz do rzęs

http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/72293_250.jpg 

O tym tuszu też wyczytałam na wizażu + była na niego promocja i kupiłam go za 22.99zł :) Szczoteczka ładnie podkręca i pogrubia rzęsy. Trochę brakuje mi wydłużenia, ale efekt jaki daje ładnie otwiera oko.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥