Strony

17 marca 2014

TAG: ✿ Kocham wiosnę! ✿

Witajcie! ✿
Bardzo spodobał mi się TAG z bloga tsubaki92. Myślę, że warto przywołać wiosnę. Nie mogę się doczekać noszenia lekkich ubrań, ogrzewających promieni słońca, zapachu kwiatów, radosnego śpiewu ptaków (tydzień temu jeden ptak już pięknie śpiewał, niestety siedział zbyt wysoko bym go rozpoznała). Oto moja odpowiedź na posta Tsubaki 92.

1. Ulubiony wiosenny lakier.

Hmm, patrzę na te lakiery i uświadomiłam sobie, że część pojawiła się w poście już rok temu tutaj.
Tam dokładnie opisałam lakiery Jumpy nr 105 i nr 107. Rimmel to numerek 439 Rose Corset, Maybelline to nr 862 Turquoise lagoon (coś czuję, że będzie często gościł na moich paznokciach także latem, do tego wysycha w ekspresowym tempie). Metaliczny lakier ma numerek 20. Pozostałe lakiery nie są oznaczone lub identyfikator już się wytarł. 

 2. Ulubione wiosenne produkty do ust.


Tu mam całe królestwo produktów. :) Od lewej: Blistex, a tu jego recenzja. Bell Lip Tint nr 12 (z Biedronki, nie drogerii) uwielbiam za trwałość i kolor jaki pozostawia na moich ustach czyli różowo-pomarańczowy. Jest mega trwały i wydajny. Pomadka ochronna Nivea Peach to prezent od chłopaka na dzień kobiet. :) Lubię konsystencję tego produktu, nawilżenie, błysk (nie brokat) i lekko brzoskwiniowy kolor. Nivea Vitamin Shake to produkt wszystkim znany, uwielbiam go za zapach i różowy, soczysty kolor jaki pozostawia na ustach. Catrice 210 Kiss Kiss Hibiskiss jest świetna. Zawsze ją rozcieram, ale latem poszaleję z neonowymi ustami. :) Bardzo dobrze się trzyma i nie wysusza ust.

3. Ulubiona wiosenna sukienka.

Takie sukienki jak na załączonym obrazku bardzo mi się podobają, ale lubię je tylko latem. Przyznam, że nie posiadam żadnej wiosennej. Owszem mam koronkową i w kwiaty, ale zostawiam je na upały. :) Natomiast gdy się jeszcze ociepli założę spódnicę w kwiaty albo w panterkę. :)

4. Ulubiony kwiat.


Bardzo lubię róże, ale te pachnące. Obecnie na moim oknie gości Hiacynt i para kaktusów.

5. Ulubione wiosenne akcesoria/szale.

 Ten szal noszę już 2 wiosenny sezon. Uwielbiam go, bo ma piękny łososiowy kolor i złote ozdoby. W prawdzie część już odpadła, ale nie jest to bardzo widoczne przy normalnym noszeniu. 
Natomiast co do biżuterii to planuję na to oddzielnego posta. ;)

6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący? 
Zdecydowanie koronki i kwiatowe wzory. W tym roku najbardziej je lubię spośród reszty trendów.

7. Wiosenna świeca.


 Zapach, który ulatnia się z tej świecy jest cudowny, ma on nazwę Rose Water. :) Kwiatowy, ciepły, odświeżający, ale nie duszący. Z tego co wiem to pochodzi z Empiku, ale nie wiem czy jest nadal dostępna.

8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy.
Hmm to to samo co rok temu. Recenzję tego produktu już zrobiłam. Ten zapach już mi się kończy i nie ma go tyle co tok temu, ale myślę, że wystarczy na całą wiosnę. Jaki jest? W skrócie powiem, że kwiatowy. Moja druga połówka twierdzi, że ta nuta bardzo do mnie pasuje. :) Coś w tym musi być. Jeśli chcecie zobaczyć recenzję tego zapachu to zapraszam tu.

9. Jaka jest u Ciebie pogoda?
Jeszcze w piątek było bardzo wiosennie, ale teraz jest ponuro i wietrznie, chociaż słońce momentami wygląda zza chmur.
10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?
Ciepło, zapachy oraz to, że wszystko budzi się do życia. :)
11. Czy lubisz wiosenne porządki?
Nie powiem, że uwielbiam, bo czasami nie chce mi się sprzątać. Lubię jednak układać rzeczy na nowo, porządkować je. Warto zrobić segregację tego co potrzebne i tego co niepotrzebne. To idealny czas na wprowadzenie zmian w wystroju pokoju lub mieszkania.

12. Twoje plany na przerwę świąteczną/wakacje?
Hmm, pragnę po prostu odpocząć. Nic nie robienie także jest fajne. :) Na wakacyjne plany jeszcze za wcześnie, czas pokaże. :)
Do napisania! ♥

7 komentarzy:

  1. fajny post :) również mam słabość do hiacyntów i uwielbiam ich zapach :) u mnie wiosna to zdecydowanie dużo kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, o ile zimą lubię raczej stonowane kolory, to wiosną uwielbiam te żywe i intensywne. :)

      Usuń
  2. miałam kiedyś te perfumy :) lubie je

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twój szal :) i pomadka z Catrice ma śliczny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mój hiacynt tak pięknie pachnie :))
    muszę przekonać się do sukienek i w końcu zacząć je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam hiacynta:)Wiosenne porządki ..lubię, tzn lubię jak robi się już tak czyściutko i w domu i przed domem, ale sama praca z tym związana potrafi podnieść ciśnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥