Strony

26 marca 2014

Moja klasyczna biżuteria.

Witajcie! Ostatnio był post na temat wiosennej biżuterii, a dziś będzie o klasyce. Na co dzień lubię nosić złoto, które dodaje blasku mojej skórze. To słowem wstępu. :)


Złoty zegarek to mój nowy nabytek. Oczywiście nie obeszło się bez skracania paska. Upolowałam go w bardzo okazyjnej cenie, bo za 27,00zł! :)
Złoty pierścionek z serduszkiem dostałam w prezencie od rodziców jeszcze w dzieciństwie. Bardzo go lubię, ale nie noszę zbyt często. Jest na mnie trochę za luźny, ale kiedy mam na palcu coś jeszcze wtedy mogę się cieszyć jego obecnością.
Serduszko to kamień szlachetny o nazwie Noc Kairu. W cieniu ma czarny kolor, a w świetle zarówno naturalnym jak i sztucznym, mieni się milionami malutkich, złotych drobinek. Cudo! :)
Naszyjnik z oszlifowanym szkiełkiem pochodzi z jednej z sieciówek. Zwykły, prosty, ale ozdobi niejedną bluzkę.
Złota gumka jest z H&M, lubię nosić ją na nadgarstku. Niby nic, ale jednak jest to element dekoracyjny.
Gumka ze złotą klamerką też jest z H&M, kupiłam ją niedawno za 9,90zł, bardzo możliwe, że nadal jest dostępna. :) Jeśli zależy mi na eleganckim kucyku to ta ozdoba sprawdza się idealnie.

Do napisania! ♥

15 komentarzy:

  1. zegarek świetny :) a gdzie taki tani upolowałaś, szok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię nosić zegarków :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię latem, gdy wszystko mi się opali oprócz miejsca gdzie jest zegarek. :)

      Usuń
  3. Zegarek super :) Sama się zastanawiałam nad zakupem takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się nosi, ale jest trochę ciężki. :) Oczywiście musiałam go zmniejszać, bo na moje chude ręce mogłam go na początku nałożyć bez problemu bez rozpinania.

      Usuń
  4. Świetny zegarek, ja zawsze lubiłam ale po za okresem pokomunijnym:) nie noszę, bo żadna bransoleta nie pasuje na mój kościsty nadgarstek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam drobny nadgarstek, ale zegarek prezentuje się dobrze. :)

      Usuń
  5. Osobiście wolę srebro. Złoto zwykle kojarzy mi się z tandetą, ale Twoja biżuteria akurat przypadła mi do gustu. Bardzo podoba mi się to serduszko z naszyjnikiem, jest prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Uśmiechnęłam się gdy czytałam ten komentarz. :)

      Usuń
  6. Zegarek bardzo ładny :) Gdy kupowałam swój, też go musiałam zwężać, i to bardzo :) Uroki małych nadgarstków

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny zegarek z tym, że wokół tarczy mam diamenciki :)

    Zapraszam do siebie ;)
    www.katarzyna-gawrysiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten wisiorek serca :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥