Strony

26 marca 2014

Moja klasyczna biżuteria.

Witajcie! Ostatnio był post na temat wiosennej biżuterii, a dziś będzie o klasyce. Na co dzień lubię nosić złoto, które dodaje blasku mojej skórze. To słowem wstępu. :)


Złoty zegarek to mój nowy nabytek. Oczywiście nie obeszło się bez skracania paska. Upolowałam go w bardzo okazyjnej cenie, bo za 27,00zł! :)
Złoty pierścionek z serduszkiem dostałam w prezencie od rodziców jeszcze w dzieciństwie. Bardzo go lubię, ale nie noszę zbyt często. Jest na mnie trochę za luźny, ale kiedy mam na palcu coś jeszcze wtedy mogę się cieszyć jego obecnością.
Serduszko to kamień szlachetny o nazwie Noc Kairu. W cieniu ma czarny kolor, a w świetle zarówno naturalnym jak i sztucznym, mieni się milionami malutkich, złotych drobinek. Cudo! :)
Naszyjnik z oszlifowanym szkiełkiem pochodzi z jednej z sieciówek. Zwykły, prosty, ale ozdobi niejedną bluzkę.
Złota gumka jest z H&M, lubię nosić ją na nadgarstku. Niby nic, ale jednak jest to element dekoracyjny.
Gumka ze złotą klamerką też jest z H&M, kupiłam ją niedawno za 9,90zł, bardzo możliwe, że nadal jest dostępna. :) Jeśli zależy mi na eleganckim kucyku to ta ozdoba sprawdza się idealnie.

Do napisania! ♥