Strony

11 marca 2014

Nominacja do Liebster Blog Award.

Hej! ;) Słonko nas nie opuszcza. :) Przynoszę dziś dobre wieści. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Ewelinę z bloga http://echantillons-tests.blogspot.com

http://3.bp.blogspot.com/-DeoXHQtKOvc/Uxt9H3YxPHI/AAAAAAAAAlc/fQqDUpUQAMI/s1600/LiebsterAward_3lilapples_thumb%5B2%5D.png 

 Nominacja bardzo mnie cieszy. Oznacza to dla mnie pewien rodzaj podziękowania za moją pracę. Wkładam serce w tego bloga, nie staram się na siłę zdobyć popularności. Cieszę się, że mam zaszczyt wziąć udział w tym konkursie. :)

Tutaj opisuję zasady:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
 Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje odpowiedzi:
1.Twoje hobby  to..?
Między innymi pisanie bloga oraz tematyka z nim związana, ale też podróże. Cenię spontaniczne wyjazdy jak i te wcześniej zaplanowane. Mogę wstać o 4 rano i mam w sobie pełno pozytywnej energii i siły do działania gdy wiem, że za kilka godzin będę na miejscu.
2.Twoja ulubiona książka, jeśli lubisz czytać:) ?
Lubię czytać, ale muszę przyznać, że ostatnio zaniedbałam swoje "obcowanie z kulturą". Polecam wszystkim książkę pt. "Q. Ponadczasowa historia miłosna" Evan'a Mandery. Opowiada ona o sile miłości, coś niesamowitego. Nie jest to prosta powiastka, gdy czyta się historię, w głowie zbiera się ogrom przemyśleń.
3.Twój sposób na udany dzień?
Hmm, to zależy. :) Czasem leniuchowanie, a czasem aktywne spędzanie czasu. Jednak żaden dzień nie będzie bardzo udany gdy nie będę wyspana.
4.Elegantka czy sportowiec?
Bardziej elegantka, chociaż weekendowo preferuję bardziej wygodne stroje.
5.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Jest ich wiele. :) Mogę się z Wami podzielić tym, że marzy mi się podróż w kosmos. Mówię poważnie. :) Coś bardziej przyziemnego? Być po prostu szczęśliwą i zdrową razem z bliskimi.
6."Jesteś tym co jesz" , czy zwracasz uwagę na to jadasz?
Moje postanowienie noworoczne dotyczyło zdrowego odżywiania. W tym roku zwracam większą uwagę na to co jem. Staram się wzbogacać dietę w witaminy, chociaż bywają dni gdy jestem "pizzą, zapiekankami, colą i czekoladą z orzechami". :)
7.Twój ulubiony kosmetyk?
Tusz do rzęs. Dzięki niemu mogę oczarować spojrzeniem. ;) Lubię bardzo wiele produktów do pielęgnacji i makijażu, więc nie jestem w stanie wybrać czegoś konkretnego pod względem marki spośród tylu ulubieńców.
8.Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Zdrowie, szczęście, bliscy. Wszystko to na pierwszym miejscu. Chciałabym, aby te wartości miały bliskie mi osoby, a także ja.
9.Skąd wziął się pomysł na założenie bloga?
Z potrzeby posiadania swojego kącika w internecie. Miejsca, w którym mogę wylewać swoje przemyślenia dotyczące urody i miejsca gdzie mogę realizować swoje hobby i nawiązywać kontakt z internautami.
10.Co skrywa Twoja torebka?
Wiele tajemnic. Podstawą jest kalendarz, notes, długopis. Bez tego niechętnie wyruszam z torebką. Lubię zanotować pomysł na... posta!
11.Czy wysyłasz życzenia tradycyjną pocztą?
Tak, do rodziny, a w przyszłości do przyjaciółki gdy będzie daleko. Nic nie zastąpi tego gestu. Elektroniczne życzenia to nie to samo co kartka. Serce włożone w wyskrobanie kilku słów, odrobinka fatygi. Moim zdaniem wysyłanie życzeń pocztą świadczy o szacunku do drugiej osoby, a także o stopni jej ważności w naszym sercu.

Moje pytania:
1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
2. Jakie jest Twoje motto życiowe?
3. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
4. Jakiego trendu nie rozumiesz w makijażu?
5. Gdybyś miała możliwość to jaki zabieg byś wybrała w spa?
6. Czego nie rozumiesz w dzisiejszym świecie?
7. Co lubisz w sobie najbardziej?
8. Jakie cechy powinien mieć przyjaciel?
9. Ile pieniędzy jesteś skłonna wydać na kosmetyki?
10. Twój kosmetyczny grzech.
11. Jaki jest Twój ulubiony produkt do pielęgnacji?
Nominuję 11 blogów:

Do napisania! ♥

15 komentarzy:

  1. Dziękuję ,że wzięłaś udział i odpowiedziałaś na moje pytania.Ja też wysyłam kartki, kiedyś pisałam mnóstwo listów, piękne czasy kiedy pieniążki zdobyte od dziadków, ciotek nie przeliczało się na kosmetyki tylko na znaczki:)I sama wysyłam kartki.A podstawą udanego dnia , tak ja mówisz jest być wyspanym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mnie nominowałaś. :) Ostatnio podarowałam bliskiej osobie list. Wiem, że ten gest spowodował wiele radości. Chciałam kupić specjalną papeterię, ale w sklepie była tylko prosta biała albo wcale (na poczcie też!). Zwyczaj pisania listów chyba wychodzi z mody, a szkoda...

      Usuń
  2. ciekawe odpowiedzi ;)

    Do wygrania bon o wartości 30$ ! Zapraszam ;)
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sporo pytań odpowiedziałabym tak samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :) postaram się odpowiedzieć jak najszybciej na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)

    co powiesz na wspólną obserwację
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie bawię się we wspólną obserwację. :)

      Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  6. Świetne odpowiedzi!
    Super było dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej!
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że mamy ze sobą trochę wspólnego. Na większość pytań odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam Ci bardzo mocno podziękować za nominację :)
    Twoje pytania okazały się być bardzo osobiste - przynajmniej w moim przypadku. Życzę wszystkiego najlepszego i powodzonka w prowadzeniu bloga. Z pewnością polubi Cię każdy, kto Cię bliżej pozna :) We mnie masz zdecydowanie fana :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Ogromnie się cieszę, że tak myślisz.
      Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  9. ja przed wyjazdami jestem bardzo podekscytowana i nie mogę spać ;))
    dziękuję za nominację :) odpowiem tutaj, mam już parę takich nominacji na blogu.

    1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
    lubię dzielić się radością z innymi :)
    2. Jakie jest Twoje motto życiowe?
    ...żeby cieszyć się z małych rzeczy i doceniać to co się ma :)
    3. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
    miłość, rodzina i przyjaciele, zdrowie
    4. Jakiego trendu nie rozumiesz w makijażu?
    to nie trend ale nie podoba mi się malowanie czarnej kreski na linii wodnej i pomarańczowy podkład na twarzy ;))
    5. Gdybyś miała możliwość to jaki zabieg byś wybrała w spa?
    błagałabym o wszystkie :D
    6. Czego nie rozumiesz w dzisiejszym świecie?
    jest wiele takich rzeczy...
    7. Co lubisz w sobie najbardziej?
    uczciwość i poczucie humoru :)
    8. Jakie cechy powinien mieć przyjaciel?
    szczery, zabawny, pomocny i punktualny ;))
    9. Ile pieniędzy jesteś skłonna wydać na kosmetyki?
    kiedyś bardzo dużo... ale wolałam wydać 200 zł na masę produktów niż na 2-4 porządne. teraz się opanowałam i kupuję tylko to co jest mi naprawdę potrzebne :)
    10. Twój kosmetyczny grzech.
    zdarza mi się położyć spać bez dokładnego zmycia tuszu do rzęs...
    11. Jaki jest Twój ulubiony produkt do pielęgnacji?
    pomadka ochronna :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥