Strony

18 maja 2014

Puder Catrice All matt plus.

Witajcie. Przychodzę do Was z recenzją pudru Catrice. Kupiłam go w promocji -40% w Drogerii Natura. Na początek zdjęcia:




Kolor na zdjęciu wygląda na różowawy, ale w rzeczywistości ma tylko neutralne i ciepłe tony. Szukałam pudru, który poradzi sobie z moją skórą. Powiem szczerze, że ten jest na drugim albo trzecim miejscu po Bell Satin Matt. Ulubieniec matuje na długo, ale ten niestety na 2 lub 3 godziny co i tak jest nawet dobrym wynikiem. Taki czas osiągam gdy pędzlem stempluję skórę bo przy omiataniu skóry tym produktem jestem zmatowiona na może 1,5h. Kolejną sprawą jest to, że kolor udało mi się dobrać idealnie do koloru skóry, tylko co z tego jak ciemnieje! Nie jest to może drastyczna zmiana, ale mam wtedy twarz ciemniejszą o 1 albo 2 tony. Nie zapycha skóry i nie powoduje powstawania nowych stanów zapalnych. Łatwo go dostać w każdej Drogerii Natura. :)

Podsumowując:
  • nieźle matuje, ale osoby z bardzo przetłuszczającą się strefą T nie będą zadowolone
  • jest wydajny
  • dobrze zmielony
  • solidne opakowanie
  • przystępna cena
  • ciemnieje na twarzy
  • dobry do poprawek w ciągu dnia


27 komentarzy:

  1. nie dla mnie, ja sie swiece zbyt bardzo:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matuje lepiej niż Sensique. A co u Ciebie sprawdza się najlepiej?

      Usuń
  2. Nie mialam go nigdy i raczej nigdy go nie kupie :-) Nie przepadam za ta marka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, nie pomógłby mi ze świeceniem się. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, że ciemnieje. Raczej się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też po tym zostaje skreślony, chociaż... ewentualnie mogę kupić najjaśniejszy odcień. :)

      Usuń
  5. Oj nie!
    Nie podoba mi się ale też okazuje się ze nie mogę używać takich pudrów:(Bardzo szybko mnie zapychają.

    OdpowiedzUsuń
  6. :-) mam ten puder i jest nawet ok :-)
    Kupiłam go chyba za 10 zł w promocji w tesco :-)
    ładnie matuje na parę godzin :-)
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Matuje bardzo dobrze, ale szkoda, że ciemnieje. :)

      Usuń
  7. nie lubię produktów które ciemnieją na twarzy więc nie sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A dlaczego ciemnieje? To może wyglądać nieciekawie :)
    nominowałam Cię do nagrody Liebster Award, szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś starą wersję tego pudru, chyba był przeciętny bo nie wróciłam do niego i nie bardzo pamiętam jak się zachowywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz to już sama nie wiem jaki kupię, Może sypki z Inglota? :)

      Usuń
  10. ja jestem wierna swojemu pudrowi z maybelline;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ciemnieje to nie za dobrze...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam. Na pewno do Ciebie zajrzę. :)

      Usuń
  12. Z tym ciemnieniem to jednak jest jakiś minus, ale ważne że jest wydajny i nieźle matuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest wydajny i fajnie matuje. Może następnym razem sięgnę po jaśniejszy kolorek.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie matuje na zbyt krótko ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ciemnieje to u mnie niestety zupełnie odpada :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥