Strony

18 maja 2014

Puder Catrice All matt plus.

Witajcie. Przychodzę do Was z recenzją pudru Catrice. Kupiłam go w promocji -40% w Drogerii Natura. Na początek zdjęcia:




Kolor na zdjęciu wygląda na różowawy, ale w rzeczywistości ma tylko neutralne i ciepłe tony. Szukałam pudru, który poradzi sobie z moją skórą. Powiem szczerze, że ten jest na drugim albo trzecim miejscu po Bell Satin Matt. Ulubieniec matuje na długo, ale ten niestety na 2 lub 3 godziny co i tak jest nawet dobrym wynikiem. Taki czas osiągam gdy pędzlem stempluję skórę bo przy omiataniu skóry tym produktem jestem zmatowiona na może 1,5h. Kolejną sprawą jest to, że kolor udało mi się dobrać idealnie do koloru skóry, tylko co z tego jak ciemnieje! Nie jest to może drastyczna zmiana, ale mam wtedy twarz ciemniejszą o 1 albo 2 tony. Nie zapycha skóry i nie powoduje powstawania nowych stanów zapalnych. Łatwo go dostać w każdej Drogerii Natura. :)

Podsumowując:
  • nieźle matuje, ale osoby z bardzo przetłuszczającą się strefą T nie będą zadowolone
  • jest wydajny
  • dobrze zmielony
  • solidne opakowanie
  • przystępna cena
  • ciemnieje na twarzy
  • dobry do poprawek w ciągu dnia