Strony

06 marca 2013

Wiosenne perfumy

Hej! Witam Was serdecznie :) Dziś kilka promieni słońca więcej, pierwszy powiew wiosny. Zainspirowało mnie to do napisania posta na temat perfum, które są słodkie, a jednocześnie orzeźwiające. Buteleczkę dostałam "pod choinkę" na święta od rodziny. Jest to woda toaletowa do której był też dezodorant z tą samą nutą zapachową. Zajmę się jednak zapachem wody C-THRU Blooming o pojemności 30ml.

Bardzo fajnym elementem są kuleczki w środku.

Na początek kilka informacji od producenta:
  • nuta głowy: truskawka, gruszka, ananas
  • nuta serca: kwiat pomarańczy, herbata, wiciokrzew
  • nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo, wanilia
W moim odczuciu zapach jest delikatny, słodki i świeży. Utrzymuje się kilka godzin, nie pryskam się nim w dużych ilościach, ponieważ nie lubię w dzień otaczać intensywnym zapachem mojego otoczenia :) Najbardziej wyczuwalną nutą jest truskawka, pomarańcza i drzewo sandałowe, która przeplata się z wanilią i pozostałymi składnikami.

Moja ocena: 9/10 (mógłby być odrobinkę trwalszy)

Do napisania! ♥

1 komentarz:

  1. Moja dziewczyna takiego używa. Zawsze kusząco wtedy pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥