Strony

14 marca 2014

Food Diary.

Hej, dziś pokażę Wam moje przykładowe posiłki jakie jadam w ciągu dnia. Zastanawiałam się nad tym postem. Ostatnio zapanowała moda na "pamiętniki z zjedzeniem". Początkowo nie widziałam w tym żadnego sensu, ale powiem Wam, że często jesteśmy nieświadomi co tak naprawdę jemy. Zrobienie zdjęć każdemu posiłkowi/przekąsce pozwala zobaczyć na koniec dnia co zjedliśmy. Można wyprowadzić więc bilans, co chcemy zmienić, a co jest dobre. Uwaga, czytając tego posta można zgłodnieć! ;)

Śniadanie:

Jajecznica: 2 jajka, parówka, pomidor, cebulka.


Obiad:

Ryż + kurczak po hawajsku (czyli pierś z kurczaka, ananas, cebula, mleko itd. korzystałam z przepisu "Pomysł na" więc tam jest pełna lista produktów)

Kolacja:

Kanapki: bułka pełnoziarnista + masło śmietankowe + szynka + zielony ogórek + cebulka + sól i pieprz + koreczki z sera feta i oliwek.

Pozostałe posiłki:

Czipsy bananowe. :)
Jogurt truskawkowy z musli (bananowo-czekoladowe z Biedronki)

To według Was dużo czy mało? :) Jeśli taki post Wam przypadł do gustu i chcecie go raz na jakiś czas to dajcie mi znać. :)

Do napisania! ♥

12 komentarzy:

  1. Na szczęście jestem już po kolacji a jajeczniczę uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, na różne sposoby. :) Szybkie, proste, zdrowe.

      Usuń
  2. Lubię "jedzeniowe posty" :) Twój jest bardzo smaczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeśli takie posty podobają się czytelnikom to będą się pojawiały. :)

      Usuń
  3. no i zrobiłam się głodna, a o tej porze kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jestem głodna... Lecę coś wrzucić na ząb! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego. :) Ostrzegałam, że apetyt wzrasta podczas oglądania zdjęć. :)

      Usuń
  5. chcę więcej takich postów :) bardzo je lubię. też jestem w trakcie tworzenia podobnego :)
    uwielbiam parówki. wiem, że są niezdrowe... zrobiłaś mi ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej takich postów. Ja także wiem, że parówki słyną z tego, że są niezdrowe, wybieram raczej takie gdzie jest około 70% mięsa. Najbardziej lubię takie przysmażane z serem. :D

      Usuń
  6. hoho, ja często mam dylemat z rodzaju tych "nie wiem co mam zjeść", także widzę że można się u Ciebie nieźle zainspirować w kwestii jadłospisu; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło, że tak sądzisz. :) Postaram się częściej inspirować moich czytelników w kwestiach kulinarnych.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥