Strony

19 stycznia 2014

Dobra pomadka ochronna do ust.

Hej! Zima zawitała także do mojego miasta. Chodnik jest cały oblodzony przez co wpadłam dziś w kilka poślizgów, ale na szczęście nie zakończyły się one upadkiem. :) Termometr wskazuje -4st. Celsjusza, mróz szczypał mnie w nos, ale na szczęście nie w usta. Dziś post o pomadce do ust, którą zakupiłam całkiem niedawno i dziś także się sprawdziła. Mowa o sztyfcie Blistex Brilliance. Produkt nadaje ustom subtelny różowy kolor.


Kolor pomadki w opakowaniu wydaje się bardzo ciemny, na ustach nie jest to bordowy kolor, a różowo-czerwony. Do tego usta ładnie się błyszczą. Pomadka dobrze chroni przed wiatrem i mrozem, miałam okazję sprawdzić to właśnie dziś. Poza tym jak wcześniej pisałam barwi usta, więc nadaje się też na co dzień. :) Jest trochę droga jak na pomadkę ochronną, w Rossmanie kosztowała około 11zł i za tyle ją kupiłam. W Leclercu była już za 9zł. No cóż, będę wiedziała na przyszłość gdzie lepiej ją kupić.

Macie swoje ulubione pomadki ochronne, które jednocześnie barwią usta? Jeśli tak to chętnie poznam Wasze typy. :)

Do napisania! ♥