Strony

19 stycznia 2014

Dobra pomadka ochronna do ust.

Hej! Zima zawitała także do mojego miasta. Chodnik jest cały oblodzony przez co wpadłam dziś w kilka poślizgów, ale na szczęście nie zakończyły się one upadkiem. :) Termometr wskazuje -4st. Celsjusza, mróz szczypał mnie w nos, ale na szczęście nie w usta. Dziś post o pomadce do ust, którą zakupiłam całkiem niedawno i dziś także się sprawdziła. Mowa o sztyfcie Blistex Brilliance. Produkt nadaje ustom subtelny różowy kolor.


Kolor pomadki w opakowaniu wydaje się bardzo ciemny, na ustach nie jest to bordowy kolor, a różowo-czerwony. Do tego usta ładnie się błyszczą. Pomadka dobrze chroni przed wiatrem i mrozem, miałam okazję sprawdzić to właśnie dziś. Poza tym jak wcześniej pisałam barwi usta, więc nadaje się też na co dzień. :) Jest trochę droga jak na pomadkę ochronną, w Rossmanie kosztowała około 11zł i za tyle ją kupiłam. W Leclercu była już za 9zł. No cóż, będę wiedziała na przyszłość gdzie lepiej ją kupić.

Macie swoje ulubione pomadki ochronne, które jednocześnie barwią usta? Jeśli tak to chętnie poznam Wasze typy. :)

Do napisania! ♥

12 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc cena 11 zł to niska cena :) jeśli rzeczywiście posiada takie właściwości o jakich piszesz :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka była najdroższa w całej Rossmanowej szafie. :) Normalna cena to 6zł. Oczywiście to moje zdanie. A właściwości ma bardzo dobre.

      Usuń
  2. jakoś nie lubie kolorowych ochronnych pomadek do ust, jak do tej pory miałam same nietrafione produkty.
    Wolę te zwqykłe np z AA migdałową lub waniliową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałowa odpada, ale waniliową nie pogardzę. :)

      Usuń
  3. Ja niestety jeszcze nie poznałam dobrej pomadki ochronnej, która dodatkowo barwiłaby mi usta :( Aktualnie moim faworytem jest Carmex, który chyba jako jedyny trzymał moje usta w ryzach.. niestety bezbarwny, ale już się przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj tej. :) Carmex mnie niestety odpycha zapachem. :)

      Usuń
  4. Ciekawy produkt może kiedyś spróbuję.
    Choć i tak uważam, że najlepsza pomadka ochronna jest Neutrogena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam pomadkę ochronną Neutrogena z maliną norweską i była bardzo dobra. :)

      Usuń
  5. U mnie też już śnieg, więc w pomadkę się na pewno zaopatrzę :)


    Zapraszam: http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dbać o usta zimą i zapobiegać ich pękaniu. :)

      Usuń
  6. Jak dobrze chroni przed wiatrem i mrozem to dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥