Strony

27 maja 2014

Moje ulubione kanały na YT.

Cześć. :) Dziś napiszę Wam o moich ulubionych kanałach na YT. :) Część z nich nie ma nic wspólnego z kosmetykami. Kolejność raczej nie ma znaczenia oprócz pierwszego miejsca. Jeśli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć to zapraszam. ☺

  1. Nissiax83 to moja ulubiona youtuberka. Trafiłam na nią gdy zaczynała nakręcać a ja zaczynałam oglądać filmiki związane z urodą. Naprawdę wiele się od niej nauczyłam i widziałam wszystkie jej filmiki. Wg. mnie Agnieszka jest urodowym guru! :)
  2. Nieesia25 jest bardzo pozytywną osobą. Mówi o kosmetykach, ale nie tylko. Porusza bardzo wiele kwestii dotyczących życia. :)
  3. Cybermarian to człowiek z pasją. Świetnie montuje filmy, robi super efekty specjalne, a to wszystko z humorem. Pełen profesjonalizm.
  4. Maxineczka to ciepła osoba z ogromnym talentem do makijażu. Potrafi wyczarować cuda na powiece, świetnie wykonturować twarz i zrobić brwi. Co więcej, makijaż wykonuje nie tylko na sobie.
  5. 5sposobówna to chłopaki z kreatywnością. Jeśli nie chcecie wydawać majątku na nowy przedmiot i ważna jest dla Was indywidualność to myślę, że kanał przypadnie do gustu każdemu kto lubi wykonać coś własnoręcznie.
  6. misia3006 to osoba o bardzo podobnym charakterze do mojego. Mieszka w Australii, która jest jej miejscem na ziemi. Mi także marzy się ten kontynent. W jej filmikach znajdziecie tematykę dotyczącą: Australii, kosmetyków, urody, ubrań.
  7. mariolawpodrozy to przesympatyczna dziewczyna, która wraz z narzeczonym podróżują dookoła świata. W każdym filmiku nie zabranie uśmiechu, ciekawych informacji i pięknych widoków z różnych części naszego globu.
  8. kajmanowa porusza chętnie każdy temat o jaki proszą widzki. Jej kanał jest w większości kosmetyczny, ale nie ma dla niej tematów tabu w innych kwestiach takich jak np. zdrowie. Bardzo fajnie się ją ogląda.
  9. relaxdaily to kanał na którym jest dużo muzyki relaksacyjnej w bardzo wysokiej jakości. Polecam!
  10. wobecobiektywu to zakręcona dziewczyna, porusza kontrowersyjne tematy i jest sympatyczna. Polubiłam ją od momentu jak obejrzałam kilka filmików. Mimo, że jest tegoroczną maturzystką i nie ma wykształcenia w kierunku dykcji to potrafi mówić szybko i wyraźnie, co naprawdę podziwiam. :)
Subskrybcji na swoim kanale mam znacznie więcej, ale wymieniłam te kanały, na które zaglądam regularnie. ☺ Napiszcie czy odkryliście coś nowego czy wszystkie pozycje z listy są Wam znane. :)

Chcecie posta dotyczącego moich ulubionych stron internetowych? 

14 komentarzy:

  1. Także i w moich subskrypcjach jest wiele kanałów :) 4 z podanych przez Ciebie mam u siebie i tak jak Ty subskrybujesz Nissię od samego początku, tak ja CyberMariana, swoją drogą bardzo zakręcony i pozytywny człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. :) Także go uwielbiam.

      Usuń
    2. A jakie konkretnie subskrybujesz?

      Usuń
    3. relaxdaily, wobecobiektywu i 5sposobówNa :)

      Usuń
  2. Kilka znam ale o niektórych pierwsze słyszę, jak będę miała więcej czasu wolnego to zajrzę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kanałów. Jak będę miała więcej czasu to zajrzę na te :).

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka kanałów znam i sama często oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nissiax83 i Maxineczkę regularnie oglądam :) Od czasu do czasu zajrzę do kajmanowej, jak zainteresuje mnie jakiś filmik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz. Myślę, że nie odkryłam ameryki moimi ulubieńcami. :) Nie bez powodu te osoby jaką tyle fanów.

      Usuń
  6. nie znam tylko relaxdaily :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz wszystkie moje propozycje, może kogoś zasubskrybujesz. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥