Strony

27 marca 2013

Woda brzozowa

Cześć! Skończyłam wczoraj buteleczkę wody brzozowej i zakupiłam dziś kolejną. Słyszałam wiele pochlebnych opinii o tym produkcie w opakowaniu rodem z przeszłości (wiem, że istnieje wersja z atomizerem, jednak nie mogę na nią trafić).


Skład: ALKOHOL DENAT, AQUA, BETULA ALBA LEAF EXTRACT, HYDROCHLORIC ACID.

Woda pachnie alkoholem, ale na szczęście on szybko odparowuje. Wcierkę robię zawsze po umyciu głowy i wcieram produkt w mokrą skórę. Włosy układają się lepiej, zmniejszenia przetłuszczania jeszcze nie zauważyłam, ale pierwszą buteleczkę użytkowałam tak naprawdę okazjonalnie, tylko ostatnio zmotywowałam się do używania co 2 dni. Za to największym plusem są nowe włosy! Mam pełno nowych "antenek", widzę pozytywne zmiany :) Mam tylko nadzieję, że z czasem przetłuszczanie włosów się zmniejszy, na co bardzo liczę.

Moja ocena: 9/10 (czekam na redukcję przetłuszczania :))
Cena: 4,69zł 

Do napisania! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥