Strony

10 marca 2013

Pęseta z Rossmana

Witam! Dziś napiszę o pęsecie z Rossmana. Na początek zdjęcie:


Kupiłam ją ponad rok temu za (chyba) 12,99zł. Ma standardowe opakowanie jak i nasadkę na końce. Podróżowała już ze mną nie raz i zawsze spisywała się bardzo dobrze. Jest poręczna i można wyrywać nią nawet najmniejsze i najcieńsze włoski. Nie tępi się. Tak wygląda normalnie i po przyciśnięciu:


Ostrza zamykają się równo i raczej nie zdarza się urywanie włoska w połowie lub szczypanie bez wyrwania. :) Polecam ten produkt. Uważam, że za taką cenę jakość jest naprawdę świetna! Dostępne są jeszcze inne motywy obrazków, które prawdopodobnie się zmieniają.  Wprawdzie nie używałam tych droższych pęset, ale nawet nie mam takiego zamiaru mając swoją ulubioną :)

Moja ocena: 10/10

Do napisania! ♥

1 komentarz:

  1. i jak się spisała ? :D wiesz o czym mówię :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥