Strony

16 marca 2013

Muffinki

Cześć! :) Postanowiłam dziś zrobić coś słodkiego. Padło na muffinki. Przepis, którym się inspirowałam pochodzi stąd klik. Dodałam kawałki gorzkiej czekolady do środka. Po upieczeniu wyglądały tak:


Składniki:
  • 1 i 3/4 szklanki mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki sody
  • 2 łyżki kakao
  • 3/4 szklanki cukru pudru
  • 1 szklanka mleka
  • 1/3 szklanki oleju
  • 1 jajko
  • 4 kropelki aromatu waniliowego
  • tabliczka gorzkiej czekolady
  1. Wymieszaj oddzielnie składniki suche i mokre, następnie połącz dodając suche do mokrych, po zmiksowaniu dodaj kawałki gorzkiej czekolady.
  2. Wlej ciasto do foremek.
  3. Wstaw do piekarnika na 18/20 minut na 180°C (dla amatorów: aby piekarnik był rozgrzany ustaw daną temperaturę i odczekaj ok. 10 min.
 
Jednak zanim wyszły takie piękne i posypane cukrem pudrem wygrzewały się w piekarniku:


Przepis sprawdziłam już kilka razy i naprawdę muffinki wychodzą świetne! Warto spróbować! :) Smacznego!

Do napisania! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥