Strony

19 marca 2013

Najlepszy puder transparentny

Witam. Chciałam podzielić się z Wami moim ulubionym pudrem matującym. Jest to Essence fix&matte! translucent loose powder. Opakowanie wygląda tak:


Opakowanie jest dość spore bo ma aż 15,5g. Produkt jest bardzo wydajny i transparentny, niestety lubi się rozsypywać i jeżeli chcemy go przetransportować to trzeba włożyć pod wieczko kilka wacików, ponieważ, przez sitko puder lubi się wysypywać:



Matuje buzię na naprawdę kilka godzin, szczególnie w połączeniu z matującym podkładem daje świetne efekty. Używam go prawie pół roku i można powiedzieć, że zużyłam połowę lub nawet mniej przy codziennym stosowaniu.

Skład: ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, POLYETHYLENE, DISODIUM EDTA, SODIUM DEHYDROACETATE, BUTHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN. 

Moja ocena: 9/10 (jeśli ktoś chce może oprószyć twarz skrobią ziemniaczaną i efekty będą podobne ;))
Cena: ok. 14-19zł (już nie pamiętam)

Do napisania! ♥

2 komentarze:

  1. Ja używam pudru sypkiego z Kryolanu i uwielbiam go! :)
    Mam cerę tłustą a ten puder naprawdę mnie matuje na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie :) Gdy ten się skończy może spróbuję Kryolanu.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥