Strony

03 marca 2013

Recenzja żelu z Biedronki

Recenzja żelu pod prysznic Bali

Witam! Jest to mój pierwszy wpis. Dziś przedstawiam Wam recenzję żelu pod prysznic z Biedronki. Mam wersję Bali:
Moją uwagę zwróciło opakowanie, które kojarzy się z latem, na które tak czekam :) Zapach jest nieziemski! Mieszanka owocowa ze świeżością jakby morskiej bryzy. Żel zawiera wyciągi z aloesu oraz drobno zmielone pestki moreli, które doskonale peelingują. Po prysznicu skóra jest wygładzona, delikatna, pachnąca i świeża. Szkoda, że zapach nie zostaje na użej. 

Moja ocena: 7/10
Cena: około 5zł 
Polecam!
Dziękuję za uwagę i do następnego wpisu! ♥


1 komentarz:

  1. Używałem i mi się też produkt podoba. Bardzo przyjemny zapach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥