Strony

11 marca 2013

Moja organizacja biżuterii

Witajcie! Podzielę się z wami moim odkryciem. W Kauflandzie kupiłam organizer na dowolne produkty już za 5zł! Poszukiwałam mieszkania dla mojej biżuterii, która przewracała się po szufladzie. Kiedy chciałam wyciągnąć bransoletkę przyczepiali się do niej goście, np. najszyjnik ;)


W organizerze znajdują się 2 większe przegrody i 4 mniejsze. Jest bardzo pojemny i zmieścił naprawdę wiele! Tu biżuterię podzieliłam na:
  • bransoletki eleganckie
  • naszyjniki srebrne
  • naszyjniki złote

W drugiej części także jest porządek:
  • bransoletki z magnesikami (lubią przyciągać)
  • naszyjniki cięższe
  • bransoletki różnorodne
 
Uważam, że jest to naprawdę rozsądny zakup. Organizer znalazła pewna osoba, której bardzo dziękuję! ;* 
Pozostała biżuteria jak duże i okrągłe bransolety są na wolności, a zawieszki lepszej jakości mają swoje satynowe woreczki, w których dłużej pozostaną w idealnym stanie.

Do napisania! ♥

1 komentarz:

  1. Fajny :) Przyda się takich kilka na biżuterię, kosmetyki i jakieś inne drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥