Strony

04 marca 2013

Recenzja wazeliny do ust

Dziś kolejny post :) Opiszę Wam moje mini odkrycie. Będąc w aptece i stojąc w kolejce dostrzegłam wazeliny kosmetyczne firmy Kosmed w różnych wersjach zapachowych i smakowych. Wybrałam mój ulubiony smak poziomkowy! Bardzo rzadko spotykam się z tym aromatem w świecie kosmetyków.


Zapach jest przyjemny, moim zdaniem mało chemiczny. Smak jest za to bardzo ciekawy. Niestety nie zachowałam pudełeczka, w którym zapakowany był słoik. Wazelina posiada właściwości pielęgnacyjne, m.in. witaminę E, A, d-pantenol oraz filtry UVB i UVA (informacje zaczerpnięte z internetu :)) Wazelina w środku wygląda tak: 



Właściwości pielęgnacyjne nie są na najwyższym stopniu, jednak nie mam problemów z ustami i wazeliny używam bardziej jako błyszczyka. :) Trwałość nie jest najwyższa, ale smak i połysk na ustach wiele wynagradza.

Moja ocena: 6/10
Cena: 4,90zł

Do napisania! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥