Strony

01 maja 2014

Złocista skóra na wiosnę!

Niedawno nabrałam ochoty na przyciemnienie mojej skóry, ale nie na brąz a na złocistą (nie pomarańczową). O innym balsamie pisałam w tamtym roku, jeśli chcecie o nim poczytać to zapraszam tu. Potrzebowałam czegoś łagodnego. Nie używałam jeszcze samoopalaczy, zawsze wybieram balsamy brązujące. Dziś będzie o takim z firmy Perfecta. :)



Jestem naprawdę zadowolona z tego produktu. Obawiałam się parafiny w składzie, ale na szczęście nie robi krzywdy mojej skórze. W porównaniu do produktu, do którego odsyłałam wcześniej, ten balsam daje trochę inny kolor na skórze. Wcześniej tego nie zauważałam bo nie miałam porównania, ale poprzednik dawał lekko pomarańczowy efekt, a ten balsam z Perfecty daje naturalny odcień opalenizny, chociaż ja używam go z umiarem, więc to tylko muśnięcie "słońca". ;) Nie ma też sensu obawianie się o zacieki, bo produkt mi ich nie zrobił. Kolor można budować poprzez aplikację balsamu codziennie, w moim przypadku po wieczornym prysznicu. Opalenizna naprawdę nie pojawia się nagle, a raczej bardzo powoli, choć zmiana jest widoczna. Póki co pozostanę przy tym produkcie, bo jest świetny. Balsam jak sama nazwa wskazuje nawilża skórę, a dodatkowo słodziutko pachnie pralinkami (?). To mój hit!

Produkt polecam dziewczynom, które nie lubią samoopalaczy i oczekują stopniowego nabierania koloru.

Cena: 12zł (w Tesco)


Do napisania! ♥

10 komentarzy:

  1. Ja lubię być bledziutka :) ale myślę za to o jakimś balsamie rozświetlającym z drobinkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam balsam Dove ze złotymi drobinkami, które są naprawdę malutkie. :)

      P.S. Fajny masz nowy wygląd bloga.

      Usuń
  2. Osobiście zraziłam się do takich produktów, zdecydowanie wolę wyjść na słońce, ale super, że jesteś zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samoopalacze mogą zrobić krzywdę, ale balsamy raczej nie. Nie zdarzyło mi się. :) Twoja decyzja. Na słońcu jest naturalnie + witamina D się wydziela. :)

      Usuń
  3. fajny produkt:):):)

    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie:)
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog i piękne zdjęcia ! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyk wydaje sie przyjemny :)
    http://anieszkaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest. Spróbuj, a nie będziesz żałować. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥