Strony

04 maja 2014

3w1, czyli... 3 recenzje w 1 poście.

Witajcie! :) Recenzje będą dotyczyły:


Ziaja Bloker
Ziaja tonik płatki róży
Krem do rąk Isana z Aloesem



Ostatnio na moim blogu trochę ponarzekałam na osławione, kosmetyczne hity. Dziś kolejny produkt, który kupiłam. Nie wybrałam go jednak ze względu na sławę, ale na to, że potrzebowałam czegoś mocnego (to brzmi jakbym potrzebowała mocnych %). ☺ Zwykłe dezodoranty ani antyperspiranty się u mnie nie sprawdzają tak do końca. W tamtym roku używałam Ziaja Sensitive i zimą się sprawdzał, ale brudził ubrania (niestety nieodwracalnie). Lady Speed Stick też nie był zły, ale odrobina wysiłku fizycznego i pacha była mokra i klejąca... Dopiero teraz mnie oświeciło, że Ziaja ma też Bloker i w sumie mogę go używać, więc go kupiłam. Jestem nim zachwycona! Naprawdę blokuje pocenie, dopiero przy wysiłku fizycznym spociłam się może kropelkę. :) Wiadomo są sytuacje, że organizm musi się chłodzić.
+ blokuje pocenie
+ lejąca i nie klejąca konsystencja
+ kremowy zapach
+ cena (ok. 6zł)
+ nie podrażnia (ale słyszałam, że nie można go stosować po depilacji bo skóra mocno piecze)

Tonik płatki róży kupiłam bo chciałam mieć coś na odświeżenie skóry w dni gdy się nie maluję. Pachnie bardzo delikatnie, kwiatowo i naprawdę nawilża skórę. Jako tonik przywraca skórze właściwe ph. Jednak nie jest to nic co koniecznie trzeba posiadać. ☺
+ odświeża
+ nawilża
+ koi podrażnienia
+ ładnie pachnie
+ cena
- zostawia lekką warstwę na skórze, która potem się świeci

Krem do rąk i paznokci Isana z aloesem. Prosty i tani krem. Dobrze nawilża dłonie, szybko się wchłania, wpływu na paznokcie nie zauważyłam, ale na to nie liczyłam. Pachnie aloesem, czyli według mnie świeżo. Nie wrócę do niego bo zawsze kupuję inny krem. :)
+ nawilża
+ nie tłuści
+ pozostawia gładkie dłonie
+ szybko się wchłania
+ przyjemnie pachnie
+ tani 

 Do napisania! ♥

10 komentarzy:

  1. kiedyś miałam ten tonik ale nie za specjalnie mnie zachwycił, a bloker mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły, ale raczej nie kupię go ponownie. :) Następny będzie jakiś dla cery mieszanej lub tłustej.

      Usuń
  2. zrobiłas na mnie dobre wrażenie :))


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, w takim razie zapraszam częściej. :)

      Usuń
  3. przymierzam się do kupienia blokera. :) Moja koleżanka używa tego blokera od jakiegoś czasu i mówiła, że jest świetny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny! :) Naprawdę blokuje pocenie, ale nie polecam go jak zwykłe antyperspiranty Ci wystarczają. :)

      Usuń
  4. z Ziaji miałam ten Sensitive ale mi nic z ubraniami nie zrobił ;) Blokera jeszcze nie miałam ;) i tonik miałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam blokera na lato, chyba, że zwykłe antyperspiranty Ci wystarczają, to wtedy nie ma sensu kupować takiego mocnego. :)

      Usuń
  5. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale kremik do rąk bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremik jest tani i dobry. Nie będziesz żałować. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥