Strony

06 maja 2014

Życie z dlugimi włosami.

Hej. Dzisiaj post trochę na wesoło. Te z Was, które mają długie włosy wiedzą o co chodzi. ☺ Takie pasma są ozdobą, ale czasami płatają figla.

http://kobiecegadzety.pl/imgs.php?id=16476 

Moje włosowe sytuacje to:
• wkręcenie włosów do suszarki
• kiedyś od naszyjnika zrobił mi się z tyłu taki kołtun, że musiałam obciąć jedno pasmo (na szczęście małe)
• pani w podstawówce oskarżyła mnie o farbowanie włosów, moja mama musiała jej wytłumaczyć, że  mam naturalnie jasne pasemka
• zdarzyło mi się mieć gumę we włosach (brrr)
• kilka lat temu podkradłam mamie szczotkę, która jest jak walec, nakręciłam sobie na nią włosy, ale już  nie mogłam wyplątać, na szczęście mama pomogła ☺

A Wy jakie miałyście śmieszne sytuacje z włosami? Piszcie w komentarzach. 

Do napisania! ♥

9 komentarzy:

  1. Haha, ja również miałam gumę we włosach i dosłownie miałam identyczną sytuację ze szczotką :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tej szczotki nigdy nie wyplączę. :D

      Usuń
  2. ja mam jeszcze krótkie włosy (ale jeszcze bo zapuszczam :D) a jak miałam długie to chyba jakoś nie miałam takich przygód :D

    OdpowiedzUsuń
  3. znam to wszystko i od jakiegoś czasu unikam suszarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygoda z suszarką nie należała do najprzyjemniejszych. :P

      Usuń
  4. Miałam bardzo długie włoski i wiem jak to jest kiedy :
    - nakręcisz włosy na okrągła szczotkę :)
    -wplacza się w suszarkę
    - do tego mam blond i zależnie od nasilenia słonka potrafią mieć mnóstwo pasemek, pod spodem są ciemniejsze a nawet kilka rudych się znajdzie:)
    Babcia krzyczała na mnie kiedyś ze farbuję :)
    -
    Potem ścięłam...a właściwie obcięto mi je wbrew mojej woli.
    Długo zapuszczam i teraz kiedy już są w końcu sporo za ramiona cos mi chodzi po głowie żeby je skrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie raz mi się włosy w wiatraczek suszarki wkręciły, nawet całkiem niedawno mi się zdarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam młodsze siostry, które jak były mniejsze (miały 5/7 lat) chodziły często spać z gumą do życia, czego efektem było to, że miały gumę we włosach niejednokrotnie. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥