Strony

11 maja 2014

Targi minerałów

Witajcie! :) Dziś nie będzie nic o kosmetykach tylko o mojej pasji. Od lat interesuję się minerałami. Jako dziecko często zbierałam kamienie o różnych kształtach, fakturach i kolorach. W sumie nadal mam gdzieś w domu swoją kolekcję. Dziś w moim mieście były organizowane Targi Minerałów i jako pasjonatka nie mogło mnie tam zabraknąć więc wybrałam się na nie. Zrobiłam dla Was trochę zdjęć, więc jeśli jesteście ciekawi to zostańcie ze mną.

kolorowe agaty
różnokolorowe agaty

minerały morskie






Amonit jest wart 900zł! Nie ma się co dziwić, pochodzi jeszcze z Mezozoiku.

 





Lapis lazuri. :)


 Dosłownie - do wyboru do koloru!


Moje nabytki ;)


Do kompletu będzie jeszcze kolia. A poniżej prezent, który podaruję w Dzień Mamy mojej mamie. :)

A Wy jakie macie hobby poza światem kosmetycznym? :)


14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Muszelek mam w domu pełno ale jakimś kamieniem bym nie pogardziła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło, że doceniasz mój wysiłek. :) Muszelki również uwielbiam i chociaż nad morzem wszystkie są do siebie podobne, to wracam do domu z pełną siatką.

      Usuń
  2. ile pięknych kamieni :) bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Bardzo lubię na nie patrzeć. Natura tworzy piękne dzieła sztuki. :)

      Usuń
  3. śliczności same :) ładne bransoletki :) ta dla mamy w szczególności :D ja poza kosmetykami interesuje się przed wszystkim oglądaniem filmików z wypraw do opuszczonych miejsc XD sama nie praktykuję bo to zbyt niebezpieczne wiec oglądam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mama ma pierścionek z kamieniem Noc Kairu więc bransoletka z tego samego minerału będzie idealna. :) Ciekawe hobby, ja też lubię takie filmiki.

      Usuń
  4. Osobiście bardziej mi się podobają te przypominające kryształy, chyba bardziej naturalnie wyglądają i kojarzą mi się z tematyką mojej pracy magisterskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaty wg. mnie najbardziej cieszą oko. :) A jaki temat wybrałaś? :)

      Usuń
  5. Świetny post :-) Lubię takie czytać. Bardzo mi się podobają te kryształki :-) Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥