Strony

11 maja 2014

Targi minerałów

Witajcie! :) Dziś nie będzie nic o kosmetykach tylko o mojej pasji. Od lat interesuję się minerałami. Jako dziecko często zbierałam kamienie o różnych kształtach, fakturach i kolorach. W sumie nadal mam gdzieś w domu swoją kolekcję. Dziś w moim mieście były organizowane Targi Minerałów i jako pasjonatka nie mogło mnie tam zabraknąć więc wybrałam się na nie. Zrobiłam dla Was trochę zdjęć, więc jeśli jesteście ciekawi to zostańcie ze mną.

kolorowe agaty
różnokolorowe agaty

minerały morskie






Amonit jest wart 900zł! Nie ma się co dziwić, pochodzi jeszcze z Mezozoiku.

 





Lapis lazuri. :)


 Dosłownie - do wyboru do koloru!


Moje nabytki ;)


Do kompletu będzie jeszcze kolia. A poniżej prezent, który podaruję w Dzień Mamy mojej mamie. :)

A Wy jakie macie hobby poza światem kosmetycznym? :)