Strony

21 maja 2014

Pomysły na prezent na Dzień Matki.

Hej! :) Już za kilka dni Dzień Matki więc postanowiłam zrobić notkę z pomysłami na prezent. Czasami bywa tak, że wszystkie inspiracje w naszej głowie przepadły i coś daliśmy już rok temu i nie wiemy jak obdarować naszą mamę w tym roku. Przychodzę Wam z pomocą. Jeśli jesteście w kropce i nie wiecie co wybrać to trafiliście pod właściwy adres.

Wypieki własnoręcznej roboty.
 Nie ma nic lepszego niż własny wysiłek. Jeśli Wasza mama lubi słodkości to ten pomysł sprawdzi się idealnie. Na pewno zostaniecie docenione lub docenieni (☺) za trud i serce włożone w przygotowanie takiego prezentu.  


Biżuteria.
Taki prezent jest ponadczasowy i trwały. Więc jeśli podarujecie coś swojej mamie to na pewno taka rzecz zostanie z nią na długo. Jeszcze lepiej będzie gdy na jakiejś części biżuterii zostanie wykonany grawer.



 
Relaks/kosmetyki.
 Tu już bardziej liczy się to, co relaksuje Wasze mamy. Ja miałam na myśli relaksacyjne kosmetyki. Może jakaś sól do kąpieli albo maseczka relaksacyjna. Może to być też balsam do ciała silnie odżywiający albo jakiś preparat do włosów, który nakłada się na dłużej. Chodziło mi o coś, co sprawi, że mama zajmie się sobą na dłuższą chwilę i zapomni na np. godzinę o problemach i zmartwieniach. ☺


źródło 

Bardzo polecam Wam kosmetyki firmy Organique. Mają świetne kule do kąpieli, po których skóra jest jedwabista i nawilżona, a woda w wannie kolorowa i pachnąca. Polecam z dobrego serca, nikt mi za to nie płaci. :)

Roślinka.
Możecie podarować mamie bukiet czerwonych róż lub coś co postoi nieco dłużej. Ja pomyślałam o storczyku, który będzie cieszył jej oczy w domu lub zabierze go do pracy, by jej o Was przypominał.


 
Zdjęcie w ramce.
 Wystarczy Wasze wspólne zdjęcie + ładna ramka i wyjątkowy upominek jest gotowy. :)
 

Świeczka.
Tak jak w przypadku kosmetyków relaksacyjnych, świeczka sprawdzi się idealnie. Mama może spokojnie usiąść w fotelu, czytać gazetę, a płomyk świeczki da fajny nastrój i/lub zapach

 
Wyjście na miasto/spacer.
Uważam, że to dobry pomysł. Można wspólnie spędzić czas, porozmawiać. Czasem nie ma "odpowiedniej chwili" na rozmowę. Gdy oderwiemy się od codzienności i wybierzemy gdzieś razem to świetna okazja by nadrobić zaległości. Warto wykorzystać taki moment na pokazanie mamie ile dla nas znaczy. Udowodnij jej jaka jest wyjątkowa! 




A Wy jakie macie pomysły na prezent na Dzień Matki? ☺


17 komentarzy:

  1. Ja w tym roku zamierzam zaszaleć i zrobić coś własnoręcznie :D. Ale pomysły super. Myślę, że zrobię jeszcze babeczki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczki robiłam mamie rok temu i pomysł okazał się trafiony. :)

      Usuń
  2. Ja planuję kupić mamie jakiegoś kwiatuszka w doniczce :D Ale jeszcze nie wiem jakiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie mam pomysłu, ale z pewnością coś ciekawego wpadnie do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeważnie mamie kupuję jakąś biżuterię, w tym roku postawię na kwiaty, nigdy chyba ode mnie ich nie dostała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno by coś zmienić. :)

      Usuń
  5. świetne pomysły!


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ dla Pań które lubią klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie nie wiem co podarować mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysły bardzo ciekawe, ale ja tradycyjnie stawiam na kwiaty :) Kobiety przecież tak je lubią :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia w ramkach to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że "samorobne" są najlepsze choć moja i kosmetykiem nie pogardzi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥