Strony

08 kwietnia 2013

Recenzja pudru mineralnego z FM

Cześć! Mam nadzieję, że wiosna tym razem zostanie :) Za oknem wiele słońca, po ludziach widać lepsze nastroje ;) Dziś recenzja pudru mineralnego z FM Group.


Opakowanie zawiera 5g. Jest to dosyć mało, ale produkt jest wydajny.


W środku tradycyjnie znajduje się sitko. Ciężko zabrać ze sobą ten puder, ale ew. można włożyć kilka wacików kosmetycznych, bo słoiczek jest chyba tych wymiarów. 


Tutaj skład i pozostałe info:


Mój kolor to 02 Harmony Sand. Jest to ciepły, brzoskwiniowy odcień. Do jego nakładania używam pędzla z Eco Tools (pokazywałam go tu klik). Puder przy mojej tłustej skórze w strefie T koniecznie wymaga przypudrowania w ciągu dnia, nie pokrywa wszystkich niedoskonałości. Jestem z niego zadowolona bo wyrównuje kolor mojej twarzy, do tego skóra wygląda świeżo, zdrowo i promiennie :) Producent mówi, że zawiera filtry UV, jednak nie wiadomo jak są one wysokie.

Moja ocena: 7/10
Cena: ok. 23zł

Niedługo zakupię krem z kwasem migdałowym 10% z firmy Pharmaceris. Recenzja pojawi się za jakiś czas.

Do napisania! ♥

2 komentarze:

  1. Hej Dianka!
    Super blog!Napisz proszę recenzje maseczek,które używałaś.Nie mogę sie zdecydować jakie kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio kupiłam w biedronce maseczki oczyszczające za 4zł :) są dwie, mam wersję z rumiankiem i miętą. Niedługo pojawi się recenzja.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥