Strony

14 kwietnia 2013

Recenzja maseczki z zieloną glinką

Witam! :) Wiosna przyszła, na razie jest deszczowo, ale zdążyłam już troszkę skorzystać z ciepłych promieni słonecznych. Dziś recenzja maseczki z Biedronki. Jest to maseczka oczyszczająca z zieloną glinką, wyciągiem z mięty i rumianku.


Maseczkę nakładamy na 20 minut. Na zdjęciu powyżej jest widoczna tylko jedna część opakowania, ponieważ drugie już zużyłam ;) Tak wygląda produkt na twarzy:


 Maseczka działa bardzo dobrze. Po 20 minutach skóra jest unieruchomiona, ponieważ papka zasycha. Po zmyciu cera jest wygładzona i oczyszczona, czuć gładkość i czystość na skórze :)  Po pierwszym użyciu na czole pojawiło się stado nowych krostek, ale nie jestem pewna czy to oczyszczenie czy szał hormonów :). Jednak maseczka spisuje się idealnie, gorąco ją polecam, działa i jest z naturalnymi składnikami, a dodatkowo nie była testowana na zwierzętach za co ma u mnie wielki plus!

Moja ocena: 10/10
Cena: 3,99zł

Do napisania! ♥

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥