Strony

21 kwietnia 2013

Recenzja antyperspirantu Ziaja sensitiv

Cześć! Wiosna chyba przyszła i mam nadzieję, że niedługo nadejdzie lato. Chciałam podzielić się z Wami moją opinią na temat antyperspirantu Ziaja Sensitiv w kulce.


Tak wygląda opakowanie w środku: 


Dezodorant ten kupiłam w Drogerii Natura. Od dawna nie posiadałam niczego " nie psikanego", ale produkt okazał się miłym zaskoczeniem. Producent zaznacza, iż należy posmarować czystą skórę pach, tak więc bez porannego prysznica jego działanie jest bardzo małe. Jednak kiedy jest stosowany na oczyszczoną i suchą skórę działa naprawdę rewelacyjnie. Chroni przed potem i nieprzyjemnym zapachem. Nie testowałam go w ekstremalnych warunkach, ponieważ nie ma jeszcze upałów. Jedynym jego minusem, który zniechęca mnie do jego ponownego kupienia są białe plamy na ubraniach. Niestety zniszczył mi kilka bluzek. :( Wprawdzie odczekałam 1 albo 2 min. zanim się ubrałam, ale cóż... Może polecacie coś co blokuje wydzielanie potu i nie brudzi ubrań?
Skład:


Moja ocena: 8/10
Cena: 5,99zł

Do napisania! ♥

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najlepsza jest Rexona. Świetnie chroni przed potem, ładnie pachnie i można wybrać wariant, który nie brudzi ubrań:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥