Strony

27 kwietnia 2013

Żel pod prysznic Avon

Hej :) Niedawno zużyłam już żel pod prysznic Avon :) Na zdjęciu jest go jeszcze trochę, ale było robione kilka dni temu :) Tak wygląda opakowanie:


Nuty zapachowe bardzo mi się podobają, są ciepłe i wyraźne. Polecam go szczególnie w zimowe wieczory (właśnie wtedy go używałam). Przyjemnie otula. Myłam się nim wieczorem i daje poczucie relaksu. Jako żel nie ma specjalnych właściwości pielęgnujących. Spełnia swoje zadania, czyli dobrze myje i ślicznie pachnie. :) Zapach nie utrzymuje się długo na skórze, jednak jest to tylko żel, a nie połączenie go z balsamem i perfumami. Byłam z niego zadowolona i pewnie powrócę do tego produktu w przyszłą zimę. Może jedynym jego minusem jest to, że delikatnie wysuszał moją skórę.


Moja ocena: 9/10
Cena: standardowa (nie wiem dokładnie, ponieważ dostałam go w prezencie)

Do napisania! ♥

2 komentarze:

  1. Mam żel z tej samej serii, ale Lagoon :) także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo lubię żele z Avonu, miałam już chyba wszystkie możliwe wersje i jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥