Strony

17 kwietnia 2013

Recenzja Biodermy Sensibio

Witajcie! :) Dziś recenzja płynu micelarnego Biodermy Sensibio, czyli wersji do skóry wrażliwej. Po tylu przeczytanych i pochlebnych recenzjach postanowiłam sama sprawdzić ten produkt. Nie należy on do tanich, ale sprawdza się znakomicie i jest wydajny:


Zmywam nią makijaż wieczorem i przemywam rano twarz. Przez tydzień nie używałam zwykłej wody i... skóra poprawiła się! :) Genialnie oczyszcza, zmywa wszystko, czuć, że cera oddycha po demakijażu i nie jest ściągnięta. Moja skóra jest tłusta w strefie T, zauważyłam, że gdy przed makijażem nie nałożę żadnego kremu mam mniejszy efekt świecenia. Produkt ten naprawdę mi służy i na zdjęciu widać zużycie po 2msc przy 2x codziennym stosowaniu. Moim zdaniem płyn jest wydajny.

Moja ocena: 10/10 (mimo ceny ;))
Cena: 31,99zł

Do napisania! ♥

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥