Strony

23 kwietnia 2013

Olejek do mycia Loccitane Almond

Dziś napiszę Wam jak sprawował się u mnie olejek do mycia Loccitane. Od razu zaznaczam, że nie jest to produkt drogeryjny.


Spodobała mi się jego oleista konsystencja. Używałam go zimą. Olejek dobrze się pieni w kontakcie z wodą, nawilża skórę, dokładnie myje. Mi jedynie nie odpowiadał zapach migdałów, ale aromat ten mojej mamie kojarzy się z marcepanem, którego ja nie znoszę ;) Produkt spisywał się bardzo dobrze, nie myłam się nim za często ze względu na nutę zapachową. Świetnie pomaga przy goleniu maszynką, zmiękcza włosy. Niestety ze względu na jego cenę nie kupię go ponownie. Produkt był prezentem mojej mamy i jej odpowiadał w 100% :) Dlatego polecam go tylko fanom migdałów lub marcepanu.A tak wygląda zamknięcie, które moim zdaniem jest bardzo fajnym rozwiązaniem:


Ocena: 9/10 (bo nie lubię migdałów ;))
Cena: 72zł (w sklepie internetowym)

Do napisania! ♥

1 komentarz:

  1. Wypróbowałabym, ale ja także nie lubię zapachu migdałów i marcepanu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥