Strony

05 stycznia 2015

Polecane kanały na YT - tylko treściwe :)

Witajcie! Zapraszam Was na pierwszy post w nowym 2015 roku :) Postanowiłam, że ten post ma być lekko motywacyjny. Jeśli chcecie się zainspirować na ten nowy rok to zostańcie ze mną.  A pod spodem macie rebus, który przedstawia skrótowo treść posta ;)


Rozwiązaniem rebusu jestem oczywiście ja. To nie są wszystkie moje zainteresowania, ale te, które ostatnio pochłaniają najwięcej mojej uwagi. Już od jakiegoś czasu oglądam tylko te treściwe kanały na YouTube. Mam w swoich subskrypcjach też lifestyle i tym podobne, ale pierwsze filmy, które włączam to właśnie z moich wybranych 3 kanałów. Kolejność jaką tu podam nie ma znaczenia, bo wszystkie są równie dobre, profesjonalne, z pasją i motywacją do zmian w swoim życiu.

To kanał głównie o herbacie. Pan smakosz pokazuje jak prawidłowo parzyć herbatę oraz daje fajne rady i wskazówki, czasem też triki. Również jestem smakoszem i lubię próbować nowych mieszanek z dobrej herbaciarni. Na mieście mam swoją ulubioną lokalizację, w której zaopatruję się w swoją herbatkę świetnej jakości. Paczka aromatycznego naparu to według mnie świetny prezent (i mnie by bardzo ucieszył ☺). Stale poszerzam swoją wiedzę w dziedzinie parzenia herbat. Jednak na co dzień piję zwykłą, torebkowaną i nie marudzę. Za to czarna herbata jest dla mnie obowiązkowo z cytryną. Przeważnie piję owocowe napary oraz zioła. Nie straszne mi mocne i czasem gorzkie posmaki. Pijam skrzyp, pokrzywę, rumianek, miętę, lipę (mocno rozgrzewa-idealna na przeziębienie). Jeśli chcecie to zrobię dla Was post o herbacianej tematyce. Wystarczy, że dacie o tym znać w komentarzach.

Coś mi się wydaje, że ten kanał wszyscy znają. Agnieszka przedstawia nam rzetelną wiedzę. Nie jest to osoba, która tonie w kosmetykach. Ma bardzo racjonalne podejście do tematu i za to ją cenię. Jeśli coś poleca to jest to według mnie naprawdę godne uwagi. Na jej kanale króluje tematyka urodowa, ale jest też coś o zdrowiu, sporcie i żywieniu. Jeśli jakimś cudem nie znacie tego kanału to klikajcie w fioletowy napis, a on przeniesie Was na jej kanał.

Kanał prowadzi Ola i Mariusz, czyli para podróżników. Ich pasją jest sport, nie boją się realizować swoich celów do których dążą. Nie straszne są im egzotyczne potrawy oraz dłuuuga jazda rowerem. Podziwiam ich kondycję i naprawdę im kibicuję. Nie dość, że w ich filmikach zwiedzam świat, mam super widoki to jeszcze oni wnoszą tyle pozytywnej energii, że mój dzień staje się lepszy. Kanał jest prowadzony w profesjonalny sposób, ujęcia są świetne. Towarzyszę im prawie od początku jako widz i nie mam zamiaru się odłączać. Zachęcam Was do odwiedzenia ich kanału, to nie są typowe opowiadania podróżnicze o danym miejscu, choć takie informacje też są (i dobrze!) to w ich vlogach są też potrawy kuchni np. wietnamskiej oraz po prostu ŻYCIE od jego prawdziwej strony, a nie do strony pięciogwiazdkowego hotelu ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥