Strony

24 stycznia 2015

Cytrynowy spray witalizujący ;)

Zimą każdy wybiera otulające zapachy, ja też. Jakoś na początku grudnia byłam na zakupach z moim TŻ i wstąpiliśmy do Rossmana. Lubię wejść do drogerii i spryskać się czymś fajnym po długich zakupach, czuję się wtedy odświeżona i zafascynowana nowym zapachem. Też tak macie? Wejdę powąchać, a wychodzę wypachniona, bo mój zapach perfum pod koniec dnia nie jest wyczuwalny. Tego zimowego dnia schyliłam się do najniższej półki w Rossmanie. Zaciekawił mnie cytrynowy spray do ciała, który ma orzeźwiać. Popsikałam się, wyszłam. Nagle chłopak wącha mnie z odległości 30cm, potem bliżej i aż do włosów koło szyi. 

On: czym tak ładnie pachniesz?
Ja: a popsikałam się czymś cytrynowym
On: *wącha* to mi się kojarzy z jakimś zapachem z dzieciństwa
Ja: *wącham siebie* hmm, może jakaś galaretka cytrynowa w cukrze (pamiętacie?)
On: *wącha*
Ja: chyba to kupię

Pochodziłam z tym zapachem do końca dnia, przemyślałam i jakoś tydzień później kupiłam. Zapach naprawdę mi się podoba, jemu tak samo.


Opis producenta: Woda Toaletowa Lemon Feeling marki Alterra roztacza świeży zapach czystej natury. Ożywia zmysły dzięki zawartej w niej mieszaninie olejków eterycznych z limonki, cytryny i pomarańczy. Witalizujący, świeży zapach towarzyszy Ci przez cały dzień. Pozwól się zainspirować.

Pojemność: 30ml
Zapach wg. mnie: Świeży, cytrynowy. Moja mama stwierdziła, że pachnę jak olejek cytrynowy do ciasta. Początkowo aromaty unoszą się koło mnie i mnie otaczają, ale po chwili zapach zostaje przy skórze i prawie go nie wyczuwam, chyba, że włosy wpadną mi na twarz jak zawieje wiatr. Czuje go otoczenie, lekko. To nie zapach, który idzie metr przede mną i za mną. To coś co odświeża, orzeźwia, po prostu jest. Nie drażni mnie, nie jest sztuczny. Ja, Tż, otoczenie odbiera go pozytywnie. Po prostu mając na sobie tą wodę czuję się świeżo przez cały dzień. Absolutnie nie pachnie jak cytrynowy odświeżacz do wc, pachnie raczej jak świeża skórka z cytryny, pomarańczy i limonki. Ładnie.

Trwałość: do kilku godzin, żeby pachnieć przez cały dzień to trzeba się raz dodatkowo popsikać

Cena: 16,99zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥