Strony

23 grudnia 2014

The Christmas TAG

Ho, ho, ho :) Dziś mam dla Was świąteczny post i dowiecie się co sądzę o świętach, co w nich lubię. Do wykonania TAG-u zaprosiła mnie tsubaki92. Przechodzę szybko do odpowiedzi na pytania, bo okres przedświąteczny jest bardzo gorący :)


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Zaczynam na ogół tydzień wcześniej, ale że za oknem jest jesiennie to nikt za bardzo nie czuł świątecznego klimatu. W tym roku przygotowania tak na dobre zaczęły się dopiero przedwczoraj.

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie :( Uwielbiam mleczną czekoladę z tych kalendarzy, ale już ich nie dostaję od paru lat bo jestem za duża. Mój ostatni kalendarz dostałam ze 2 lata temu i nie zawierał czekoladek tylko kamienie np. tygrysie oko, agat, lava itp. :)

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Kevin mi się przejadł. W sumie to jest moda na kochanie tego filmu, ale oglądając go już tyle razy mam trochę dość :P W telewizji lecą różne filmy z tematyką świąteczną i często są śmieszne lub zawierają morał. Podobała mi się ekranizacja Opowieści Wigilijnej. :)


4. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Nie mam jakichś szczególnych. Choinka raz jest tydzień wcześniej, a raz dzień przed jak w tym roku. Łamanie się opłatkiem to wiadomo, potrawy wigilijne tak samo. Mam zwykłe, tradycyjne święta. ☺

5. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Oj ☺ trochę tego będzie. Lubię naprawdę wiele świątecznych piosenek. Nie ma znaczenia czy to piosenka angielska:
  czy polska:
Jest taki dzień - ta zawsze mnie wzrusza
Mogłabym tu wymieniać i wymieniać :) Sami wiecie jakie są piosenki, 95% z nich wpada mi w ucho.

6.Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Żywą i pachnącą. Planuję ubrać ją albo na złoto-czerwono, albo będzie wielki mix :D Kicz na choince mnie nie razi, to jakiś wyjątek. Lubię też kolorowe światełka, a wieczorem siedzieć w ciemnym pokoju przy choince.


7. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach jabłek i cynamonu, zapach czerwonego barszczu, żywej choinki, suszu z owoców, zapach grzybów.

8. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Lubię białe o ciepłej tonacji i wszelakie kolorowe :)

9. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Klasyczna czerwień.

   
10. Jak dekorujesz pokój na święta?
Ups, jest jeszcze nie udekorowany. Mam tylko bombkę wiszącą na stojaku, jest duża więc robi wrażenie. Planuję dodać łańcuchy i światełka, ale mam nowe rozmieszczenie mebli po remoncie i nie wiem jeszcze co i jak będzie wisieć :D Odkryję nowe ścieżki, bo poprzednie są zatarte. Postawię na pewno ozdobny domek, w którym pali się mała świeczka typu Tlight i małą choinkę, która ma kolorowe światełka led.

11. Ulubiony zimowy napój?
Herbaty piję cały rok, ale korzenne zimą smakują najlepiej. Jeśli chodzi o świąteczny napój będzie to susz

12. Wymarzony prezent pod choinkę?
 Tu nie wiem co odpowiedzieć. Są rzeczy, które chciałabym mieć, ale mam raczej wszystko czego potrzebuję. Najlepszy prezent to miłość, szczęście, zdrowie, rodzina. Takie wartości są ważniejsze niż nowa szminka, której używałabym na specjalne okazje.

Życzę Wam rodzinnych, zdrowych, szczęśliwych świąt. Cieszcie się czasem spędzonym z bliskimi, chwilami przy stole. Nic materialnego nie jest ważniejsze od to czego kupić nie można.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥