Strony

06 stycznia 2014

Sałatka z avokado i łososiem.

Hej! Moje postanowienie noworoczne brzmi: "Będę odżywiać się zdrowo." Mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować. Dziś pokażę Wam prosty przepis na pyszną i zdrową sałatkę. Czego potrzebujecie do wykonania? Lista poniżej:
- mix sałat
- avokado
- wędzony łosoś
- koperek
- cytryna
- olej z dodatkiem suszonych pomidorów i bazylii
- pieprz
- sól

Wykonanie pokażę Wam w formie zdjęć. :)


Smacznego! Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie je w komentarzu. Chętnie pomogę. :) A to prezent niespodzianka, jaką zrobił mi mój chłopak. :) Aktywnie wspiera mnie w moim postanowieniu noworocznym. Pozdrawiam Cię K :*



Do napisania! ♥

7 komentarzy:

  1. Bym spróbował sałatki bo kusząco i apetycznie wygląda :)
    Fajną niespodziankę Ci chłopak zrobił, zdrowe jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obecnie taki żółty z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. :) Szukam mojego ideału wśród tuszy do rzęs.

      Usuń
  3. świetny przepis , ale sałatka nie do końca dla mnie nie znoszę wędzonego łososia dlatego pewnie dodałabym gotowane łososia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥