Strony

04 stycznia 2014

Inspirowane zimą #1

Hej! Mam nadzieję, że Wasz Sylwester był równie udany co mój. :) Dziś post z serii inspirowanej porą roku. Ja nie czuję, że jest zima, może dlatego, że nie ma śniegu? Nawet prognoza długoterminowa w telefonie nie zapowiada śniegu przez dłuuugi czas. Powiem Wam, że wcale mnie to nie smuci.

Zimowe obrazy przywołują skojarzenia z tą porą roku, więc chociaż na ścianie mamy bajkowe widoki. Pojemnik na chusteczki higieniczne zawsze się przyda. ;)
Talerz wpadł mi w oko ze względu na swój "lodowy" kolor i ciekawe wzory.
Kubeczek z kokardką jest po prostu słodki. Wyobrażam w nim sobie gorące kakao... mniam!
Lampa ma połączenie dwóch faktur, metalu i szkła. Kojarzy mi się z zimą.
Serce na sznurku przywołuje uśmiech, a przecież w życiu to bardzo ważne! :)
Drewniana szafka to klasyk. Jest to ciężki mebel, ale moim zdaniem da się go skomponować ze wszystkim.

Pozdrawiam ciepło. W kolejnym poście przepis na zdrową sałatkę. :)

Do napisania! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥