Strony

23 stycznia 2014

Mix foto #2

Witajcie. Robi się Was coraz więcej. Bardzo mnie to cieszy! :) Przede mną trudny czas sesji, trzymajcie kciuki. :) Gdy przebrnę przez egzaminy wyznaczę ilość postów na tydzień. Oznacza to, że będą się one pojawiały regularnie, tak abyście mogli śledzić tego bloga na bieżąco. Jeszcze niedawno pisałam, że zimy nie ma. Dziś w mojej miejscowości było -12st. C. Poniżej wstawię różne zdjęcia, które robiłam w tym i poprzednim tygodniu + zdjęcie z teraz o aktualnej temperaturze.

Kalendarz bardzo ułatwia mi funkcjonowanie, gdyż mam ostatnio dużo na głowie. :) Mam egzemplarz z Biedronki. Kiedyś o nim napiszę. :) Używacie kalendarza?

Coś słodkiego od chłopaka. Na lepszy nastrój. :)

Widok z okna. Zima na całego. A u Was? Zdjęcie było robione kilka dni temu, a obecnie drzewa są oblodzone. Zresztą nie tylko drzewa, chodniki też...

Aktualna biżuteria na co dzień. Gumka do włosów z H&M w złotym kolorze oraz szczęśliwa bransoletka, którą dostałam w prezencie od ukochanego. :)

Nie tylko ludziom jest zimno. :) Warto ubierać się na "cebulkę".

Moja zdrowa przekąska. Kawałki jabłka + marchewka = bomba witaminowa! Polecacie inne przekąski?

Ramki na zdjęcia z Empiku. Jest na nie -50% więc zamiast płacić 39,99zł to zapłaciłam o połowę mniej. Jeśli chcecie taką ramkę to spieszcie się. :)

Aktualna pogoda. Zimno!

Pozdrawiam Was cieplutko. :)

Do napisania! ♥

8 komentarzy:

  1. ahhh ta pogoda byle przetrwać do wiosny
    powodzenia na egzaminach

    p.s. ja też korzystam z kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję. ;)

      Wolisz formaty A4 czy A5? :)

      Usuń
    2. Szczerze jest mi to obojętne teraz korzystam akurat A5

      Usuń
    3. Także posiadam kalendarz w rozmiarze A5. A4 jest dla mnie zdecydowanie za duży, natomiast nie przeszkadzają mi małe kalendarze. Kiedyś miałam A5 w domu, a miniaturkę w torebce. Teraz mam jeden i w zupełności mi to wystarczy.

      Usuń
  2. Ja polecam jako zdrową przekąskę twaróg chudy z bananem, brzoskwinią :) uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. O ludzie! Ale zimnooo! Jak ja się cieszę, że u nas zimy nie ma :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój chłopak w podobny sposób poprawia mi nastrój :)
    nie raz widziałam na uczelni dziewczyny chrupiące marchewki :) ja za surowymi nie przepadam, więc podziwiam innych jedzących takie przekąski :)
    dziękuję za komentarz, zrobiło mi się bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥