Strony

03 sierpnia 2013

Zestaw na wakacje #1

Witajcie drodzy czytelnicy :) Z racji iż jestem na wyjeździe nie mam możliwości zbyt częstego dodawania nowych postów. Postaram się jednak dodawać coś częściej, ale na pewno o Was nie zapomniałam! Dziś przygotowałam mix ubrań. To coś na lato w mieście, na plażę, ale i na wsi także się sprawdzi. Miejsce tutaj niczego nie wyklucza. Ostatnio lubuję się w sukienkach na lato. Jest to rozwiązanie wygodne, skóra oddycha, a do tego wyglądamy kobieco :)

 Zestaw stworzyłam dzięki stronie www.polyvore.com

Sukienka jest w modnym, letnim kolorze, ma luźny krój, ale jednocześnie talia jest zaznaczona wszytą gumką. Ubranie to skomponowałam ze złotym paskiem, który dodaje szyku i elegancji. 
Na stopy wygodne sandały w kolorze skóry. Ważne, aby były miękkie i wygodne, bo to podstawa do udanych podroży i spacerów
Torebka w malinowym kolorze ożywia strój, który tego lata powinien być wyrazisty i pełen życia.
Bransoletka łączy w sobie kolory z torebki oraz paska w talii. Dzięki temu w stroju panuje harmonia.
Zegarek w neutralnym, piaskowym kolorze dobrze wpasowuje się w całość.
Okulary to letni niezbędnik. Uznałam, iż do tego stroju idealnie pasują delikatne aviatory w karmelowym odcieniu. 
Z biżuterii oprócz zegarka upolowałam na stronie świetny pierścionek z "oczkiem" w kształcie kręconego loda (waniliowo-truskawkowy?) .

Ważne, aby latem nie przesadzić i zadbać o wygodę, która nie wyklucza elegancji i stylu.
Jeśli podobają się Wam moje modowe posty proszę o odzew ;)

Do napisania! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥