Strony

15 sierpnia 2013

Wakacyjny niezbędnik, czyli ulubieńcy lata.

Hej. Wpadłam na pomysł, aby podzielić się z Wami moimi niezbędnikami podczas lata. Znajdą się w nich kosmetyki jak i gadżety. Niektóre z pozycji sprawdzają się także w innych porach roku.


Wygodne, słomiane japonki za 12,99zł. Słomka nie jest zbyt trwała, więc takie buty warto wymieniać co ok. 2 sezony. Obowiązkowo latem muszę nosić okulary, gdyż jestem dużym wrażliwcem na słońce, które mnie mocno razi w oczy. ;) Na zdjęciu moje 2 modele.


Balsam brązujący Ziaja Sopot to koszt ok. 14zł. Buteleczka jest duża, zawiera 300ml. Krem z filtrem Vichy SPF 30 do twarzy jest dla mnie obowiązkowy, ponieważ przy opalaniu skóry "na golasa" utrwalają się brzydkie przebarwienia po wypryskach. W opakowaniu jest 50ml za 45zł. 


Lip Tint firmy Bell zakupiłam w Biedronce. Są tam inne trochę kolory niż w drogeriach. Mój numer to 12, za bajeczną cenę 5,99zł! (kupiłam na zapas drugie opakowanie) W pięknym flakoniku z pompką znajduje się puder rozświetlający do ciała z Loccitane. Dostałam go w prezencie, jednak wiem, że jego cena nie jest niska. Daje niesamowity, naturalny, wysmakowany blask. Do tego pachnie kwiatem piwonii :)


Żel Sio z Ziołoleku kupiłam rok temu w aptece. Zawiera łagodzące wyciągi z roślin oraz substancje kojące. Muszę przyznać, że w tym roku był wyjątkowo przydatny na ukąszenia po komarach. Pomógł! Sudokrem kupiłam w Rossmanie za 13,99zł (mniejsza wersja) po wcześniejszym użyciu go (będąc na wakacjach spróbowałam tego kremu od brata mojego chłopaka) gdy byłam na wyjeździe. Równie świetnie koi podrażnienia,  ale także przyspiesza gojenie się drobnych ran, działa bardzo pozytywnie także na podrażnienia po goleniu oraz krostki na twarzy.


Wiatraczek na USB jest do kupienia w Empiku. Ten był ostatnią sztuką, więc został zakupiony za około 10zł (przecena 50%). Chłodzi podczas upałów :) Szczotka Tangle Tezzer to mój faworyt, gdy chodzi o rozczesywanie włosów. Jest niezastąpiona.

Zapraszam do komentowania. Zapewne dodam w najbliższym czasie recenzje dotyczące wyżej wymienionych produktów. Piszcie, które Was zainteresowały i podzielcie się swoimi wrażeniami, jeśli ich używałyście.


Do napisania! ♥

3 komentarze:

  1. Ja mam Ziaja Sopot SPF6 i bardzo sobie chwalę! A do twarzy, tylko bloker.

    OdpowiedzUsuń
  2. używam Sudocremu z produktów które przedstawiłaś :) Również przyłącze się do pozytywnej opinii. Jest świetny na podrażnienia po goleniu ;) Jedynym minusem jest to ze pozostawia biale plamy ale moge mu to wybaczyc:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥