Strony

30 sierpnia 2013

Kotrektor 2w1 Oriflame

Hej! :) Dziś pogoda mnie zaskoczyła, za oknem sporo chmur, a na dworze przyjemny i ciepły wiaterek, temperatura także przyjazna. :) Już od jakiegoś czasu używam korektora, o którym będzie dzisiejszy wpis. Niestety zimą kolor był dla mnie lekko zbyt pomarańczowy, ale teraz jest idealny.


A tutaj jak wygląda produkt:


Info (kliknij na zdjęcie, aby powiększyć):


Zacznę od tego, że produkt jest bardzo wydajny. Mam go już kilka miesięcy i całkiem dużo go zostało.
Kolor "cielisty" dobrze kryje, utrzymuje się kilka godzin, jednak istnieje tylko jedna wersja kolorystyczna, a szkoda, bo na zimę przydałby się jaśniejszy odcień. Teraz gdy moja skóra jest delikatnie opalona, sprawdza się on bardzo dobrze. Kolor zielony natomiast ładnie łagodzi zaczerwienienia na buzi. Korektor zawiera olejek z drzewa herbacianego (jest on wyczuwalny) i rozmaryn, jest on wyczuwalny. Zauważyłam też, że produkt ten ma dobre działanie w walce z niedoskonałościami. Wymieniony wyżej składnik zmniejsza wypryski i poprawia ich gojenie. Bardzo mnie to cieszy! Na pewno zakupię ten produkt ponownie, ze względu na działanie, właściwości lecznicze, zapach. Niestety nie znam jego ceny, gdyż dostałam go w prezencie od bliskich.

Moja ocena: 9/10

Do napisania! ♥

7 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo interesowałam się fotografia, później nie miałam czasu, żeby kontynuować to zainteresowanie. Ale pomalutku do tego wracam :)

    Miałam kiedyś ten korektor, daaaawno temu. Wtedy miał jeszcze inne opakowanie, ale reszta chyba pozostała bez zmian. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Udzieliłam Ci odpowiedzi na Twoje pytania odnośnie maseczek.

    Odpowiedź znajdziesz pod swim postem: http://berrymess.blogspot.com/2013/08/avon-planet-spa-maseczki-do-twarzy.html

    Mam nadzieję, że Ci pomogłam. W razie pytań pisz, postaram się pomóc.

    Co do tego korektora to tż go mam, właśnie wydłubuję jego resztki ;) Też bardzo go lubię, działa świetnie i jest wydajny. Także również polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ze świecącymi neonami nie spotkałam się jeszcze :) miałam albo neony albo niedawno w rossmannie zakupiłam przezroczysty lakier z Lovely świecący w ciemności który nałożony na każdy inny daje efekt świecących paznokci.. więc jeśli nałoży się go na neon to rzeczywiście można uzyskać neonowe i świecące paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, chyba zakupię ten z Lovley :) Jeśli nie to wybiorę neony, o których pisałam wcześniej. Dzięki za polecenie :)

      Usuń
  4. jeśli masz problem z wypryskami polecam nałożenie go na noc zieloną stronę i do rana wypryski znikną lub się zmniejsza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥