Strony

13 sierpnia 2013

Przepis na leczo.

Hej. Wydaje mi się, że czas wakacyjny upływa błyskawicznie. Dziś post z serii kulinarnej. W lecie moją ulubioną potrawą na obiad lub kolację jest leczo. :) Kiedy tylko rozpoczyna się sezon na np. cukinię, to od razu muszę zjeść leczo. Najpierw wstawiam zdjęcie na zachętę, a pod obrazkiem napiszę przepis wg. którego można wykonać to smakowite danie.






Składniki potrzebne do wykonania potrawy:
  • 1/5 szklanki oleju
  • 2 cebule
  • 0,5kg kiełbasy wiejskiej
  • 2 papryki czerwone
  • 2 papryki żółte
  • 3 pomidory
  • koncentrat pomidorowy
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 lub 2 cukinie
  • sól
  • pieprz
  • bazylia
  • szczypta oregano
 Sposób przygotowania:
Na oleju podsmażamy cebulkę pokrojoną w kostkę oraz kiełbasę. Wrzucamy pokrojoną w paski paprykę. Najpierw czerwoną potem żółtą. Po chwili dodajemy pokroją cukinię (ze skórką) i pomidory. Dusimy pod przykryciem, tak żeby się nie rozgotowało. Dodajemy koncentrat pomidorowy i przyprawy.

Smacznego!

Do napisania! ♥

5 komentarzy:

  1. Zjadłem to danie nie raz i bardzo mi smakowało. Potrawę polecam wszystkim wygłodniałym blogowiczom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też smakuje, mama niedawno zrobiła heh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie dziwie, ale chyba nigdy leczo nie smakowalam. A patrzac na sklad wyglada super apetycznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥