Strony

07 sierpnia 2013

Inspirowane latem

Witajcie. Dziś inny post niż dotychczas. Postanowiłam zamieścić kilka przedmiotów do dekoracji wnętrz. Zainspirował mnie wakacyjny klimat.


Tabliczka z napisem LOVE dodaje domowego klimatu.
Niebieski wazon wnosi powiew świeżości i chłodu, wykonany z kryształu.
Małe kaktusy kojarzą mi się z latem i surowym klimatem sawanny itp. 
Tabliczka z napisem BEACH przywołuje wspomnienia o morzu.
Świeczka jest idealna na letnie i romantyczne wieczory.
Roślinka w szklanym pojemniku na kamyczkach jest oryginalną ozdobą.
Muszelka jako symbol wakacji, przynajmniej dla mnie ;)

Jeśli podobają się Wam takie wpisy to dajcie znać

Do napisania! ♥

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie rzeczy i tego typu wpisy. kocham otacać się takimi przedmiotami a ten wazon i kwiat w słoiku są zachwycające

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥