Strony

14 sierpnia 2013

Inspirowane latem #2

Witam Was cieplutko ;) Wiem, że spodobał się wpis z serii inspirowanej latem. Bardzo mnie to cieszy! Zapraszam więc do oglądania.


Fotel zawieszony w powietrzu sprawia wrażenie większej przestronności w pomieszczeniu. Zawsze o takim marzyłam i może kiedyś zakupię sobie taki.
Poduszka z orchideą (storczyk) kojarzy się z latem i tropikalna aurą.
Pleciony stolik dodaje wnętrzom orientalnej nuty.
Lampa połączona z ozdobnym wazonem = świetne połączenie.
Patyczki zapachowe o świeżym zapachu to praktyczna ozdoba.
Różowy, szklany wazon. Idealny na polne, a także inne kwiaty.
Wazon ze świeczką na romantyczne wieczory na tarasie/balkonie. Z błękitnego szkła.
Palma w donicy, jak tu nie mieć skojarzeń z rajską wyspą?

Mam nadzieję, że wpis przypadł Wam do gustu. Zapraszam do komentowania.

Do napisania! ♥

6 komentarzy:

  1. fotel zawieszany ciekawa jestem czy jest wygodny

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo naprawdę cudowne... Ten stolik pasowałby mi do mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym mieć wszystko poza palemką. Ale niestety, jeszcze nie teraz.

    http://anike-teller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć taki fotel :))
    Może kiedyś uda mi się taki zakupić :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥