Strony

03 września 2013

Mój ulubiony zmywacz do paznokci

Witam Was cieplutko, mimo, że za oknem zimno i wietrznie. Słyszałam jednak, że pod koniec tygodnia lato wróci, więc trzymam kciuki :) Dziś post o moim ulubionym zmywaczu. Paznokcie maluję od wielu lat i używałam wielu produktów do usunięcia resztek koloru. Postanowiłam kupić coś o większej pojemności i trafiło na firmę Isana.



Mam wersję migdałową. Kolor płynu jest zielony. Próbowałam już naprawdę wielu zmywaczy, ale żaden nie usuwał lakieru w tak szybkim tempie jak ten. Nie muszę co chwilę moczyć wacika, w przypadku tego produktu robię to raz na 5 paznokci. Myślę, że to dobry wynik :) Dodatkowo zmywacz jest tani i wydajny. W butelce została mi jeszcze połowa, ale pomyślałam, że warto Wam go polecić. Być może ktoś go zakupi i skorzysta tak jak ja. Zapomniałam dodać, że opakowanie zawiera 125ml.

Moja ocena: 10/10
Cena: ok. 4zł

4 komentarze:

  1. Z chęcią kupię ten zmywacz :) Obecny co mam jest słaby, muszę moczyć wacik na każdy paznokieć i słabo zmywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten zywacz, zawsze kupuję tą dużą butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulubionych zmywaczy :) Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :D zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥