Strony

01 czerwca 2013

Recenzja błyszczyku Lovley

Hej! Dziś recenzja błyszczyku Lovley z kolagenem morskim o numerku 7. Błyszczyk należy do mojej mamy, ale dziś wypróbowałam go na sobie. Nie pasuje do mojej urody, ale na ustach wygląda ślicznie więc chyba skuszę się na inny kolor. :) Poniżej zdjęcia jak dokładnie wygląda:



Opakowanie moim zdaniem nie jest tandetne, błyszczyk delikatnie klei się ust, ale na szczęście nie wyłapuje włosów z twarzy jak lubią to robić niektóre z tych produktów ;) Skóra jest przyjemnie nawilżona, mama widzi wygładzenie, a kolor tworzy błyszczącą taflę. Trwałość nie jest zbyt duża, ale nie można się tego spodziewać bo zwykłym błyszczyku, szybko się zjada podczas picia/jedzenia, a normalnie utrzymuje się około 2h. Jednak za tą cenę polecam. Pod spodem efekt jaki daje:

kliknij, aby powiększyć!

Moja ocena: 7/10
Cena: ok. 7zł

Do napisania! ♥

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥