Strony

06 czerwca 2013

Joanna szampon z rzepą do włosów przetłuszczających się

Hej! :) Witam Was promiennym uśmiechem w tą deszczową i ponurą pogodę. Wreszcie odkryłam szampon, który naprawdę działa na to co jest napisane na butelce. Jest to firma Joanna. Szampon kupiłam w Rossmannie za niewielką cenę. Myłam już nim włosy kilka razy i muszę powiedzieć, że naprawdę mi pomaga! :)



Zapach rzepy jest wyczuwalny i tak szczerze nie jest to miód dla nosa, ale da się wytrzymać. Ta woń nie utrzymuje się długo więc to duży plus. Włosy myję rano co 2 dni. Niestety zawsze 2 dnia są już przetłuszczone i ratuję się moim sposobem na nieświeże włosy. Dziś jest kolejny dzień kiedy wstaję rano a włosy są przyzwoite! Może nie świeże jak zaraz po umyciu, ale wyglądają normalnie, nie są oklapnięte, tylko pod spodem są już lekko przetłuszczone. Jestem naprawdę zadowolona. Znalazłam produkt za niską cenę w dużej butelce, który działa! Zastanawiam się czy to zasługa ekstraktu z rzepy czy składnika AMMONIUM LAURYL SULFATE jako pierwszego zaraz po wodzie, hmm... :)

Moja ocena: 9,5/10 (zły zapaszek)
Cena: ok. 8zł

Do napisania! ♥

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥