Strony

14 czerwca 2013

Maseczka z węgla.

Natrafiłam ostatnio na kilka przepisów na maseczkę z węgla leczniczego. W mojej aptece nie było jednak pastylek, dlatego wybrałam kapsułki. Moje mają dodatkowo wit. C, która ma działanie rozjaśniające. Efekty jest dość fajne :) Nie zauważyłam zmniejszenia zaskórników, jedyne skóra jest odświeżona i czuć, że jest czysta.Węgiel zawarty w tego typu produkcie oczyszcza i przyciąga wszelkie zanieczyszczenia. Jest to dobra alternatywa dla innych maseczek oczyszczających, ponieważ jest bardziej ekonomiczna.  Do wykonania maseczki potrzebujemy:
  • 2 tabletki/kapsułki węgla leczniczego - jako składnik działający
  • mąkę - jako zagęstnik
  • wodę mineralną - jako podstawa
  • jogurt lub olejek (opcjonalnie, ja wykonywałam bez niego na podstawie 3 składników)
ramka nie wyszła ;)

Kapsułki rozpuszczamy w odrobinie wody, następnie zagęszczamy całość mąką aż do uzyskania ciągnącej konsystencji. Początkowo maseczka troszkę spływa z twarzy, ale po ok. minucie zasycha. :) Trzymam ją 15-20 minut. Polecam do wypróbowania.

Do napisania! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥