Strony

30 czerwca 2013

Maseczka oczyszczająca Bielenda Bio

Witajcie! Czasami w kiosku lub saloniku prasowym można odkryć perełki kosmetyczne, które nie zawsze są dostępne w sklepach. Maseczkę o której mowa kupiłam w ciemno, gdyż nie słyszałam o niej wcześniej. Sprawdziłam pobieżnie skład i skusiłam się :)


Zużyłam już jedną połowę, ale jestem pewna co do działania. Obecnie mam wysyp niespodzianek spowodowany dniami w miesiącu, które są niekorzystne dla cery. Maseczkę trzyma się tylko 10min. Skóra jest gładka, odświeżona. Czuć uczucie ulgi na skórze, niektóre pory na moich policzkach odblokowały się. Polecam serdecznie!

Moja ocena: 10/10
Cena: 3zł

Już w kolejnym poście napiszę o produkcie, który jest "świeżakiem" na rynku polskim, niestety nie spełnił jednej z obietnic, ale wybaczam mu to :)

Do napisania! ♥

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥